The power of trust

Auto Payment

Enjoy your free time!

Visa Direct

Easy and quick transfers!

NBU in social networks:

Обзор передовой международной практики совершенствования порядка оказания государственных услуг (BPR).

15.05.2017 1043

Настоящий обзор разработан в рамках совместного проекта ПРООН и Министерства по развитию информационных технологий и коммуникаций Республики Узбекистан «Продвижение электронного правительства для улучшения качества предоставления государственных услуг».

Программа развития Организации объединенных наций (ПРООН) является глобальной сетью развития ООН, выступающей в поддержку преобразований, которая предоставляет странам доступ к источникам знаний, передовому опыту и ресурсам, в целях содействия повышению уровня жизни людей. Мы работаем в 166 странах, взаимодействуя с ними в выработке их собственных решений, направленных на решение проблем глобального и национального развития. В развитии национального потенциала страны используется опыт ПРООН и широкого круга ее партнеров.

[place_file path="https://nbu.uz/wp-content/uploads/Obzor-mezhdunarodnogo-opyta-po-BPR.pdf" title="Обзор международного опыта по BPR"]

0
0



Receive the Latest News

We will send one email a week, no spam

Latest site update date: 11/27/2021 04:00:01 pm

License of the Central Bank of the Republic of Uzbekistan No. 22 dated Feb. 15, 2020
© 2021 NBU. All rights reserved. If you find an error in the text, highlight the wrong text and press Ctrl + Enter

If you find a discrepancy in the information provided in different languages, please follow the option in the state language. When using the site materials reference to www.nbu.uz web-site is required

Feedback

Contacts

Contact center working hours
from 9 AM to 9 PM Monday to Friday

101 Amir Temur Avenue, Tashkent 100084, Uzbekistan

Your message has been sent successfully

Our specialist will answer you within a working day. Due to the high number of requests during the COVID-19 pandemic, there may be some delays in responding to requests.

Take part in improving the quality of service
Please answer 3 questions
Go to quiz