Kuch ishonchda

MasterCard Virtual

Komissiyalarsiz onlayn to‘lovlar!

Sberbankdan o‘tkazmalar

"O'zmilliybank" ning eng foydali kursi bo‘yicha!

NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Hurmatli "O‘zmilliybank" AJ mijozlari

27.06.2020 605

Telegram ijtimoiy tarmog‘ida rasmiy sahifamiz https://t.me/nbu_official bo‘lishiga qaramay, begona odamlar Bankimiz nomidan kanallar ochib (Milliy bank yutuqlari va MilliyBankPaynet), u yerda turli yutuqli uyinlar o‘tkazmoqda. 

Bankimiz O‘zbekiston Respublikasida yetakchi banklardan biri va biz o‘z obro‘imiz haqida qayg‘uramiz. Shu munosabat bilan, yana bir bor "O‘zmilliybank" AJning ijtimoiy tarmoqlardagi rasmiy sahifalarini quyida keltiramiz: 

Telegram: https://t.me/nbu_official
Facebook: https://www.facebook.com/uznbu  
Instagram: https://www.instagram.com/nbu.official/
YouTube: https://bit.ly/3aIyRKZ

Boshqa sahifalar Bank faoliyatiga aloqador emas.

1
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

“O‘zmilliybank” AJ Toshkеnt shahari bo`yicha Press-tur tashkil etdi

20.09.2021

Hurmatli fuqarolar!

17.09.2021

Tadbirkorlarni qo‘llab-quvvatlash va xizmatlar sifatini oshirish – iqtisodiy o‘sish garovidir

09.09.2021

Muxbir Daliyevning tеlеgram kanali orqali bеrilgan murojaatga munosabat

08.09.2021

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 20.09.2021 13:22:07

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 15.02.2020 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2021 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Aloqa markazi

Aloqa ma'lumotlari

Aloqa markazining ish tartibi
dushanbadan jumagacha soat 9:00 dan 21:00 gacha

101 Amir Temur shoh ko‘chasi, Toshkent 100084

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish