Kuch ishonchda

Background
Solfy hamkorlik dasturi
To'lov kartalarini qo'llab-quvvatlash bilan savdo hajmini oshiring
Подробнее
Background
Visa Direct
Maxsus sa’y-harakatlarsiz darhol o‘tkazmalar!
Подробнее
1344
+998 78 148 00 10 Aloqa markazi:
Ish vaqti soat 9:00 dan 21:00 gacha
NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Интеллектуальная лига НБУ идет полным ходом.

09.08.2019 2093


IMG_20190708_174014_532.jpg 20190708_214456.jpgDSC_0015 (2).JPG

Интеллектуальная лига НБУ была создана для развития современной системы подбора талантливых кадров в банковскую систему и формирования качественного кадрового резерва, а также для повышения эффективности его работы. Основная цель турнира - создать условия для интеллектуального и профессионального развития сотрудников, развить логическое мышление, повысить навыки командной работы.

Задание различных профессиональных, логичных вопросов о банковских, финансовых, экономических, налоговых и валютных операциях повысит уровень работника банка. Первые два тура Интеллектуальной лиги НБУ состоялись в июне-июле. В конкурсе приняли участие 45 молодых специалистов банка, среди них Абдурахманов Даврон и Авезов Акром, набравшие наибольшее количество баллов. Турнир продлится до конца этого года и финальные матчи пройдут в декабре.

0
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 30.09.2022 18:15:08

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2022 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Aloqa markazi

Aloqa ma'lumotlari

Elektron murojaatlarning ish tartibi
dushanbadan jumagacha soat 09:00 dan soat 18:00 gacha

101 Amir Temur shoh ko‘chasi, Toshkent 100084

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish