Kuch ishonchda

Background
Solfy muddatli to'lov kartasi
Foizsiz to'lash bilan xarid qilish
Batafsil
Background
Visa Direct
Maxsus sa’y-harakatlarsiz darhol o‘tkazmalar!
Batafsil
1344
+998 78 148 00 10 Aloqa markazi:
Ish vaqti soat 9:00 dan 21:00 gacha
NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Национальный банк Узбекистана выпустил в обращение более 2 млн. пластиковых карт

12.10.2014 2645

Национальный банк внешнеэкономической деятельности Республики Узбекистан вот уже более 20 лет удерживает лидирующие позиции на рынке по выпуску и обслуживанию пластиковых карточек. Так, только по состоянию на 1 октября текущего года количество выпущенных в обращение локальных карт превысило 2 млн. штук, в том числе банком эмитировано более 530 тыс. штук«он-лайн» карт «SmartVista» и порядка 75 тыс. штук международных карт «Visa».

Банком установлено свыше 16,3 тысяч платежных терминалов, посредством которых за 9 месяцев текущего года произведено транзакций на общую сумму свыше 2 трлн. сумов, за этот же период на пластиковые карточки зачислено более 3,3 триллиона сумов.

Национальный банк внешнеэкономической деятельности выпускает не просто удобные при расчетах пластиковые карточки, но и стремится обеспечить дополнительные услуги и сервисы при их использовании. В частности, клиенты банка могут осуществлять мобильные и интернет-платежи в национальной валюте посредством систем SMS-TO'LOV и CLICK, которые позволяют в «он-лайн» режиме оплачивать услуги операторов сотовой связи, производить коммунальные и другие платежи.

- В текущем году такие возможности расширены за счет реализации Центральным банком Республики Узбекистан неттинговой системы расчетов МУНИС, которая теперь осуществляет расчеты между банками не только по операциям с пластиковыми картами, но и по любым другим платежам в адрес зарегистрированных в указанной системе поставщиков. Уже сегодня есть возможность оплачивать отдельные налоги за потребляемые газ и электроэнергию, а также услуги оператора сотовой связи Билайн. Национальный банк и дальше будет увеличивать число поставщиков различных услуг, зарегистрированных в системе МУНИС. Все учреждения НБУ осуществляют прием платежей по указанной системе. Кроме существующих традиционных форм информирования (sms, e-mail, web), клиентам банка предлагается современное защищенное мобильное приложение для просмотра остатка средств на картсчете, операций по нему с возможностью блокировки и разблокировки, - говорит начальник управления пластиковых карточек Департамента денежного обращения НБУ Республики Узбекистан Алексей Максимов.

Отметим, что в ближайшее время банк планирует начать выпускать в обращение международные чиповые карты «Visa». Кроме того, совместно с Национальной авиакомпанией «Узбекистон Хаво Йуллари» идет подготовка к запуску проекта по электронной коммерции по международным картам «Visa», которая позволит держателям этих карт во всем мире осуществлять заказы билетов «Узбекистон Хаво Йуллари» посредством глобальной сети Интернет.

- Получение банком соответствующей лицензии в международной платежной системе «Visa» позволит отечественным производителям товаров реализовывать свою продукцию по международным картам «Visa» через Интернет. Наряду с этим, банком принято решение о вступлении в международную платежную ассоциацию «MasterCard» в качестве принципиального члена, при этом технологической платформой будет выступать Единый общереспубликанский процессинговый центр, который использует программное обеспечение «SmartVista», - продолжает Алексей Максимов.

Отметим, что в целом до конца текущего года инфраструктура Национального банка по обслуживанию пластиковых карточек будет дополнительно расширена на 5000 терминалов, 10 банкоматов и 75 информационно-платежных киосков.

 

 

 

UzReport

 

0
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

Hurmatli "O‘zmilliybank" AJ mijozlari

Borliqni boricha aks ettirgan ijodkor

Hurmatli "O‘zmilliybank" AJ mijozlari

"O‘zmilliybank" AJ Surxondaryo viloyatida prеss-tur tashkil etdi

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 24.04.2024 02:51:39

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2024 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Яндекс.Метрика

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Texnik yordam NBU

Tarmoq

Xabar yuborildi!

Iltimos, elektron pochta manzilingizga javobni kuting

Mavzular ro'yxatiga qaytish


Правила выдачи кредитов частным лицам
Определение кредитоспособности заемщика
1.1. При выдаче кредита частному лицу банк проводит анализ кредитоспособности заемщика.
1.2. Кредитоспособность заемщика определяется на основании его финансовой и кредитной истории, а также текущей финансовой ситуации.
1.3. Для определения кредитоспособности могут быть использованы следующие критерии
Условия выдачи кредита
При выдаче кредита частному лицу банк устанавливает следующие условия:

  • сумма кредита;
  • процентная ставка;
  • срок погашения кредита;
  • график платежей

Javob qanchalik foydali bo'ldi?

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati


Men sizning virtual yordamchingizman.
Yuklanmoqda...

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati


Выберите интересующую тему

O‘zmilliybankning yordam stoli


Qiziqarli mavzuni tanlang

Kartani blokdan chiqarish uchun karta ochilgan filialga shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat bilan murojaat etishingiz lozim.
Uzcard kartasi sms xabarnomasi bankomat orqali yoqish mumkun. Humo kartasining sms xabarnomasi karta ochilgan filial orqali yoqiladi.
Milliy va xorijiy valyutadagi barcha kartalarga Milliy ilova yordamida masofadan turib buyurtma berishingiz mumkin.
  • Agar Siz kartangizning PIN-kodini unutgan bo’lsangiz karta ochilgan bank filialiga shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat bilan murojaat qilishingiz lozim.
  • Kartangiz (UzCard/HUMO) yo’qolganda bankning “Milliy” ilovasi orqali o’zingiz bloklashingiz yoki bankning (78) 148- 00 10 raqamiga qo’ng’iroq qilib operatorlardan kartani bloklashini so’rashingiz mumkin.
Identifikatsiya qilish jarayoni masofadan turib, bevosita Milliy ilovasining o‘zida amalga oshiriladi. Buning uchun ilovaning asosiy ekranida yuqori chap burchakdagi photo_2023-04-28_11-16-22.jpg belgini bosing va menyudan "Identifikatsiya" opsiyasini tanlang va uning barcha bosqichlaridan o'ting.
  • Milliy ilovada ro’yhatdan o’tgan raqamni o’zgartirish uchun o’zingizga qulay bo’lgan O’zmilliybank filialiga shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat bilan murojaat qilishingiz mumkin.
  • Elektron hamyon- pul mablag’larni saqlash, shuningdek, hisobiga yoki bank kartasiga ilova orqali pul o’tkazish imkonini beruvchi tizim.
  • Parolni tiklash orqali “maxfiy savolga javob”ni kiritasiz.
Milliy bankda hozirda “Western Union”, “MoneyGram”, “Золотая Корона”, “Asia Express”, “Contact”, “Юнистрим”, “Swift” hamda “Сбер Банк” xalqaro pul o’tkazmalari mavjud.
Milliy mobil ilovasi foydalanuvchilari Rossiyadan pul o‘tkazmalarni "Sberbank onlayn" servisi yordamida milliy valyutadagi elektron hamyonga, Milliy bankning UzCard yoki HUMO kartasiga olishi mumkin.

O‘tkazma rublda amalga oshiriladi- elektron hamyonga yoki kartaga kelib tushishida u avtomatik tarzda so‘mga konvertatsiya qilinadi. Qo’shimcha komissiyalar undirilmaydi.
  • Visa Direct - “Milliy” mobil ilovasi orqali dunyoning 50 dan ortiq mamlakatlariga, shu jumladan O'zbekiston banklarining Visa kartalariga mablag' yuborish xizmati hisoblanadi.
  • shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat
  • o’tkazma nazorat raqami
  • jo’natuvchining ism Sharifi
  • jo’natuvchining mamlakati
  • kutilayotgan pul miqdori
  • NBFAUZ2X
O'zmilliybank omonatlarini “Milliy” ilova orqali masofadan ochish, to’ldirish va mustaqil monitoring qilish imkoniyatlarii mavjud.
  • Omonatingizni tasarruf etish huquqini uchinchi shaxsga berish uchun Notarial idora orqali tasdiqlangan ishonchnoma bo’lishi lozim.
  • Yo’q. Onlayn omonat ilova orqali yopiladi.
  • Kapitalizatsiya bu hisoblangan foizlarni omonatning asosiy summasiga qo’shish.
  • Ularda pul mablag’lari uchun qat’iy belgilangan muddat mavjud emas va omonatchi istalgan vaqtda o’z mablag’larini olishi mumkin.

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish