Kuch ishonchda

Background
Milliydagi omonatlar
Omonatlaringizni yanada foydaliroq qiling!
Batafsil
Background
Ta'lim krediti
Kunduzgi, kechki, sirtqi ta'lim shakllari uchun kredit
Batafsil
1344
+998 78 148 00 10 Aloqa markazi:
Ish vaqti soat 9:00 dan 21:00 gacha
NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Обсуждается новая редакция Закона Узбекистана 'Об электронной коммерции'

15.03.2015 2022

Комитетом по вопросам информации и коммуникационных технологий Законодательной палаты Олий Мажлиса Республики Узбекистан провел мероприятие, посвященное обсуждению подготовленного к принятию во втором чтении новой редакции Закона Республики Узбекистан «Об электронной коммерции».

В мероприятии приняли участие депутаты Законодательной палаты, представители Кабинета Министров Республики Узбекистан, Центрального банка, органов государственного и хозяйственного управления, банковско-финансовой сферы, хозяйствующих субъектов системы электронной коммерции и электронных платежей, негосударственных некоммерческих организаций, СМИ, а также широкий круг специалистов банковско-финансовой и информационной сферы.

Организаторы мероприятия поставили перед собой задачу детального обсуждения вопросов дальнейшего нормативно-правового обеспечения сферы электронной коммерции в связи с ожидаемым принятием закона «Об электронной коммерции» в новой редакции. В этой связи совместно с заинтересованными министерствами и ведомствами был составлен подробный перечень подзаконных актов, принятие которых должно обеспечить полноценную и эффективную правоприменительную практику принимаемого закона.

Широкий резонанс в экспертном сообществе вызвала состоявшаяся презентация проекта новой редакции Закона Республики Узбекистан «Об электронной коммерции». Специалистами было отмечено, что представленная редакция проекта закона открывает новые правовые, экономические, организационные и технические условия для развития электронной коммерции.

Концепцией проекта закона предусмотрено существенное упрощение процедур оформления и исполнения договоров электронной коммерции, что несомненно будет способствовать            дальнейшему повышению конкурентоспособности, финансовой устойчивости и инвестиционной активности субъектов малого бизнеса и частного предпринимательства Республики Узбекистан, продвижению отечественных товаров на зарубежные рынки.

В ходе обсуждения выступающими было отмечено, что законопроект, отвечая реалиям сегодняшнего дня и перспективам социально-экономического развития страны направлен на формирование эффективной среды для ведения бизнеса отечественными компаниями в электронной форме, более полного их взаимодействия с поставщиками и потребителями, обеспечению гарантий прав потребителей товаров и услуг систем электронной коммерции.

В соответствии с международной практикой разработанный проект закона охватывает правовое регулирование всех основных направления электронной коммерции: государственной политики в области электронной коммерции, внутрикорпоративных отношений продавцов товаров и услуг в электронной коммерции, их взаимодействий с потребителями и партнерами и др.

Наряду с перспективами для развития торговли проект закона создает также предпосылки и для активного развития информационной сферы. Содержащие в нем нормы, подробно раскрывающие перспективы развития бизнеса в системе электронной коммерции для информационных посредников, - операторов (провайдеров) сетей телекоммуникаций; банков, юридических лиц, осуществляющих организацию электронных ярмарок, аукционов и конкурсов; оказывающих услуги по хранению электронных документов и электронных сообщений, - создают условия для активного, опережающего развития телекоммуникационной и информационной инфраструктуры нашей страны.

По итогам обсуждения был составлен перечень актуальных рекомендаций, направленных на совершенствование подготовленного проекта закона, которые будут учтены в процессе рассмотрения законопроекта на заседаниях Законодательной палаты Олий Мажлиса Республики Узбекистан, выработан план практических мер по повышению эффективности процесса доведения до исполнителей на местах принимаемого закона.

Проведенное широкое обсуждение на самых разных уровнях государственного управления, институтов гражданского общества норм подготовленного проект закона несомненно положительным образом скажется на его практической ценности и эффективности.

 

UzReport

0
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

“O‘zmilliybank” AJ : “O‘zbеkiston – 2030” stratеgiyasi – taraqqiyotimiz kafolati

“O‘zmilliybank” AJ eng yaxshi takliflarni tanlashini ma’lum qiladi

“O‘zmilliybank” AJ eng yaxshi takliflarni tanlashini ma’lum qiladi

“O‘zmilliybank” AJ eng yaxshi takliflarni tanlashini ma’lum qiladi

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 18.07.2024 00:30:32

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2024 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Яндекс.Метрика

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Texnik yordam NBU

Tarmoq

Xabar yuborildi!

Iltimos, elektron pochta manzilingizga javobni kuting

Mavzular ro'yxatiga qaytish


Правила выдачи кредитов частным лицам
Определение кредитоспособности заемщика
1.1. При выдаче кредита частному лицу банк проводит анализ кредитоспособности заемщика.
1.2. Кредитоспособность заемщика определяется на основании его финансовой и кредитной истории, а также текущей финансовой ситуации.
1.3. Для определения кредитоспособности могут быть использованы следующие критерии
Условия выдачи кредита
При выдаче кредита частному лицу банк устанавливает следующие условия:

  • сумма кредита;
  • процентная ставка;
  • срок погашения кредита;
  • график платежей

Javob qanchalik foydali bo'ldi?

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati

Men sizning virtual yordamchingizman.
Yuklanmoqda...

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati

Выберите интересующую тему

O‘zmilliybankning yordam stoli

Qiziqarli mavzuni tanlang

Kartani blokdan chiqarish uchun karta ochilgan filialga shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat bilan murojaat etishingiz lozim.
Uzcard kartasi sms xabarnomasi bankomat orqali yoqish mumkun. Humo kartasining sms xabarnomasi karta ochilgan filial orqali yoqiladi.
Milliy va xorijiy valyutadagi barcha kartalarga Milliy ilova yordamida masofadan turib buyurtma berishingiz mumkin.
  • Agar Siz kartangizning PIN-kodini unutgan bo’lsangiz karta ochilgan bank filialiga shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat bilan murojaat qilishingiz lozim.
  • Kartangiz (UzCard/HUMO) yo’qolganda bankning “Milliy” ilovasi orqali o’zingiz bloklashingiz yoki bankning (78) 148- 00 10 raqamiga qo’ng’iroq qilib operatorlardan kartani bloklashini so’rashingiz mumkin.
Identifikatsiya qilish jarayoni masofadan turib, bevosita Milliy ilovasining o‘zida amalga oshiriladi. Buning uchun ilovaning asosiy ekranida yuqori chap burchakdagi photo_2023-04-28_11-16-22.jpg belgini bosing va menyudan "Identifikatsiya" opsiyasini tanlang va uning barcha bosqichlaridan o'ting.
  • Milliy ilovada ro’yhatdan o’tgan raqamni o’zgartirish uchun o’zingizga qulay bo’lgan O’zmilliybank filialiga shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat bilan murojaat qilishingiz mumkin.
  • Elektron hamyon- pul mablag’larni saqlash, shuningdek, hisobiga yoki bank kartasiga ilova orqali pul o’tkazish imkonini beruvchi tizim.
  • Parolni tiklash orqali “maxfiy savolga javob”ni kiritasiz.
Milliy bankda hozirda “Western Union”, “MoneyGram”, “Золотая Корона”, “Asia Express”, “Contact”, “Юнистрим”, “Swift” hamda “Сбер Банк” xalqaro pul o’tkazmalari mavjud.
Milliy mobil ilovasi foydalanuvchilari Rossiyadan pul o‘tkazmalarni "Sberbank onlayn" servisi yordamida milliy valyutadagi elektron hamyonga, Milliy bankning UzCard yoki HUMO kartasiga olishi mumkin.

O‘tkazma rublda amalga oshiriladi- elektron hamyonga yoki kartaga kelib tushishida u avtomatik tarzda so‘mga konvertatsiya qilinadi. Qo’shimcha komissiyalar undirilmaydi.
  • Visa Direct - “Milliy” mobil ilovasi orqali dunyoning 50 dan ortiq mamlakatlariga, shu jumladan O'zbekiston banklarining Visa kartalariga mablag' yuborish xizmati hisoblanadi.
  • shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat
  • o’tkazma nazorat raqami
  • jo’natuvchining ism Sharifi
  • jo’natuvchining mamlakati
  • kutilayotgan pul miqdori
  • NBFAUZ2X
O'zmilliybank omonatlarini “Milliy” ilova orqali masofadan ochish, to’ldirish va mustaqil monitoring qilish imkoniyatlarii mavjud.
  • Omonatingizni tasarruf etish huquqini uchinchi shaxsga berish uchun Notarial idora orqali tasdiqlangan ishonchnoma bo’lishi lozim.
  • Yo’q. Onlayn omonat ilova orqali yopiladi.
  • Kapitalizatsiya bu hisoblangan foizlarni omonatning asosiy summasiga qo’shish.
  • Ularda pul mablag’lari uchun qat’iy belgilangan muddat mavjud emas va omonatchi istalgan vaqtda o’z mablag’larini olishi mumkin.
- Ta’sischi, direktor, bosh buxgalter pasporti;
- Direktorni tayinlash to‘g‘risida buyruq;
- Guvohnoma (Sertifikat);
- Ta’sischilarning qarori;
- Litsenziyalar;
- Garov kadastri/texnik pasporti;
- Garovnning fotosuratlari; 
- Yetkazib beruvchi bilan shartnoma;
- Ijara kelishuvi/biznes yuritilayotgan
faoliyat manziliga mulkchilik huquqlari to‘g‘risida guvohnoma nusxasi;

Mazkur ro‘yxat kreditlash masalasini ko‘rib chiqish uchun yakuniy hisoblanmaydi, va Bank xodimlari ko‘rib chiqilayotgan loyihaga taalluqli boshqa ma’lumotlarni va hujjatlarni so‘rab olishi mumkin.
Arizani ko'rib chiqish muddati taqdim etilgan hujjatlarning to‘laligiga bog‘liq holda 1 kundan 3 kungacha egallaydi.
Kredit uchun ta’minotlarning har xil turlari, jumladan, ko‘chmas mulk, avtotransport garovi, hamda jismoniy yoki yuridik shaxslarning kafolatlari qabul qilinadi.
Jarima sanksiyalarisiz kreditni muddatidan oldin so'ndirish imkoni mavjud.
Korxonani ro‘yxatdan o‘tkazilgan muddati 1 yildan ortiq bo‘lishi kerak.
Kredit bo‘yicha asosiy foizdan tashqari, garovni sug‘urtalash va uni rasmiylashtirishga xarajatlar yuzaga kelishi mumkin.  Biroq, yashirin xarajatlar ko‘zda tutilmagan

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish