Kuch ishonchda

Background
Avto to‘lov
Bo‘sh vaqtingizdan zavqlaning!
Batafsil
Background
Milliydagi omonatlar
Omonatlaringizni yanada foydaliroq qiling!
Batafsil
1344
+998 78 148 00 10 Aloqa markazi:
Ish vaqti soat 9:00 dan 21:00 gacha
NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Senatorlar O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 2015 yildagi faoliyati to'g'risidagi hisobotni ko'rib chiqishdi.

05.04.2016 2617

Senatorlar O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 2015 yildagi faoliyati to'g'risidagi hisobotni ko'rib chiqishdi.

UzReport.uz

2016-yil 1-aprel kuni Toshkent shahrida O'zbekiston Respublikasi Oliy Majlisi Senatining beshinchi yalpi majlisi o'z ishini davom ettirdi.

Yalpi majlisning ikkinchi kunini senatorlar O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 2015-yildagi faoliyati to'g'risidagi hisobotni ko'rib chiqishdan boshladilar. Ta'kidlanganidek, Markaziy bankning o'tgan yildagi faoliyati «O'zbekiston Respublikasining Markaziy banki to'g'risida»gi qonunga muvofiq amalga oshirildi hamda Vazirlar Mahkamasining 2015-yil 16-yanvarda bo'lib o'tgan majlisida O'zbekiston Respublikasi Prezidenti Islom Karimov tomonidan belgilab berilgan vazifalarni va Markaziy bankning avvalgi hisobotlari yakunlari bo'yicha qabul qilingan Oliy Majlis Senatining tegishli qarorlarini bajarishga qaratildi.

Hisobot yilida banklarning kapitallashuv darajasini oshirishga, ikvidlikni mustahkamlashga doir choralar ko'rilishi va depozit bazasi oshirilishi natijasida yuksak reyting ko'rsatkichlariga va iqtisodiyotning real sektoriga ajratilayotgan kreditlar hajmi oshishiga erishilgani senatorlar tomonidan qayd etildi. Bank tizimida erishilgan ko'rsatkichlar umume'tirof etilgan xalqaro normalarga mos bo'libgina qolmay, balki ayrim yo'nalishlar bo'yicha ularning ba'zilaridan ortiq hamdir.

2015-yilda bank tizimining yanada mustahkamlanishi, banklar kapitallashuv darajasining oshishi va investitsiya faoliyatining kengayishi ta'minlandi. Bank tizimining umumiy kapitali 2014-yilga nisbatan 23,3 foizga oshdi va 7,8 trillion so'mni tashkil etdi. Oxirgi 5 yilda bu ko'rsatkich 2,4 baravar o'sdi. Mamlakat bank tizimi kapitalining yetarlilik darajasi qariyb 24 foizni tashkil etdi, bu esa Bazel qo'mitasi tomonidan belgilangan umume'tirof etilgan xalqaro standartlarning eng kam darajasidan 3 baravar ortiqdir, bank tizimining likvidligi eng yuqori indikator baholardan 2 baravar yuqori bo'ldi.

Hisobot yilida banklarning jami aktivlari 25,1 foizga ko'paydi va 2016-yilning 1-yanvar holatiga ko'ra 65,2 trillion so'mni tashkil etdi.

Pul-kredit siyosati 2015-yilda iste'mol narxlari indeksi bo'yicha mo'ljallangan inflyatsiya darajasini ta'minlashga ko'maklashdi. 2014-yilga nisbatan inflyatsiya darajasi (6,1%) 0,5 foizga pasaydi va 5,6 foizni tashkil etdi.

2015-yilda tijorat banklari tomonidan iqtisodiyotning real sektoriga yo'naltirilgan kreditlarning umumiy hajmi 27,3 foizga oshdi. Ichki mablag'lar hisobidan ajratilgan kreditlar tijorat banklari kredit portfelining umumiy summasida 86,7 foizni tashkil etdi, shundan 79,8 foizi investitsiya maqsadlariga ajratilgan uzoq muddatli kreditlardir.

Banklar investitsiya kreditlari hajmlarining kengaytirilishi iqtisodiyot tarmoqlarini modernizatsiyalash uchun hamda texnik va texnologik qayta jihozlashga doir investitsiya loyihalarini amalga oshirish uchun muhim ahamiyat kasb etdi. 2015-yilda tijorat banklari tomonidan ushbu loyihalarga 10,2 trillion so'mlik kreditlar ajratildi, bu esa 2014-yilga nisbatan 20 foizga ko'p demakdir.

Iqtisodiyotning texnik va texnologik yangilanishini qo'llab-quvvatlash, uning raqobatbardoshligini keskin oshirish, eksport salohiyatini yuksaltirish, innovatsion va energiya tejovchi texnologiyalar asosida yangi korxonalar tashkil etish, jahon bozorida talabga ega yangi mahsulot turlarini ishlab chiqaruvchi korxonalarni o'zlashtirish orqali bank tizimining investitsiya siyosatini kuchaytirish natijasida moliyaviy-iqtisodiy barqarorlik ta'minlandi.

Hisobot davrida kichik biznes va tadbirkorlik sub'ektlariga tijorat banklari tomonidan ajratilgan kredit hajmi 2014-yilga nisbatan 1,3 baravar oshdi.

Kasb-hunar kollejlari bitiruvchilarining biznes loyihalarini moliyaviy qo'llab-quvvatlashga alohida e'tibor qaratildi. Ular o'z biznesini yaratishlari va egallagan bilim hamda ko'nikmalarini amaliyotda qo'llashlari uchun ularga qariyb 280 milliard so'm ajratildi, bu esa 2014-yildagidan 1,3 baravar ko'pdir.

Bank xizmatlari turlari yildan-yilga kengayib bormoqda. Jumladan, mijozlarga ko'rsatilayotgan xizmatlar hajmi oxirgi besh yilda 3,5 baravar oshdi, shu jumladan, 2015-yilning o'zida 1,3 baravar oshdi.

Bank tizimining barqarorligi, unga bo'lgan ishonchning oshishi, aholi daromadlarining ko'payishi aholining va xo'jalik yurituvchi sub'ektlarning bo'sh pul mablag'larini depozitlarga jalb qilishning kafolati bo'lib xizmat qildi.

Natijada 2015-yilda bank tizimida amalga oshirilgan islohotlar iqtisodiyotning yuqori sur'atlarda barqaror o'sishini ta'minlashning va aholi farovonligini oshirib borishning asosiy omili bo'lib xizmat qildi.

Mamlakat bank tizimida erishilgan ijobiy natijalar xalqaro reyting agentliklari bergan baholarda o'z aksini topdi. Oxirgi olti yil mobaynida «Mudis» reyting agentligi O'zbekiston bank tizimiga «barqaror» reytingini berib kelmoqda.

Jahon bankining ma'lumotlariga ko'ra, O'zbekiston hozirgi vaqtda tadbirkorlik faoliyati uchun ishchanlik muhitini yaxshilash sohasida oxirgi yilda eng yaxshi natijaga erishgan jahon mamlakatlarining birinchi o'ntaligiga kiradi. Shuni alohida qayd etish lozimki, «yangi biznesni qo'llab-quvvatlash» va «kichik biznes sub'ektlariga kreditlar berish» kabi mezonlar bo'yicha O'zbekiston oxirgi uch yilda 154-o'rindan 42-o'ringa ko'tarildi, o'tgan yilning o'zidagina o'z reytingini 63 o'ringa yaxshilab oldi.

Ta'kidlanganidek, joriy yilda O'zbekiston Respublikasi Markaziy banki tomonidan barqaror pul-kredit siyosatini olib borish davom ettirildi, bank tizimi kapitalini oshirish, aholi va xo'jalik yurituvchi sub'ektlarning banklardagi depozitlari miqdorini ta'minlash, axborot-kommunikatsiya texnologiyalarini keng qo'llash hisobiga va ko'rsatiladigan bank xizmatlari hajmini oshirish choralari ko'rilmoqda, shuningdek, bank nazorati tizimiga Bazel qo'mitasining yangi tavsiyalarini joriy etish nazarda tutilmoqda.

Hisobotni muhokama qilish chog'ida senatorlar O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining faoliyatini yanada takomillashtirishga qaratilgan taklif va tavsiyalarni bildirdilar. Xususan, bank-moliya tizimining barqarorligini saqlash, omonatchilar, qarz oluvchilar va kreditorlar manfaatlari himoya qilinishini ta'minlash, aholi va xo'jalik yurituvchi sub'ektlarning pul mablag'larini uzoq muddatli depozitlarga jalb qilish hisobiga banklarning resurs bazasini mustahkamlash, kichik biznes va xususiy tadbirkorlik rivojlanishini rag'batlantirish, banklarning investitsiya faoliyatini yuksaltirish, shuningdek, mintaqalarni ijtimoiy-iqtisodiy rivojlantirish dasturlarida nazarda tutilayotgan loyihalarni moliyalashtirish maqsadida banklar va boshqa moliya muassasalari faoliyati ustidan nazorat qilish samaradorligini oshirish tavsiya etildi.

Shundan so'ng senatorlar O'zbekiston Respublikasi Tabiatni muhofaza qilish davlat qo'mitasi raisining O'zbekiston Respublikasi Tabiatni muhofaza qilish davlat qo'mitasining 2015-yildagi faoliyati to'g'risidagi hisobotini eshitdilar.

Tabiatni muhofaza qilish davlat qo'mitasining 2015-yildagi faoliyati atrof-muhitni muhofaza qilish va tabiiy resurslardan oqilona foydalanish sohasidagi qonunchilik hujjatlariga rioya etilishi ustidan davlat nazorati samaradorligini oshirishga, ekologiya to'g'risidagi qonunchilik hujjatlarini takomillashtirishga qaratilganligi ta'kidlandi. Tabiatni muhofaza qilish davlat qo'mitasining o'tgan yildagi hisoboti yakunlari bo'yicha qabul qilingan Oliy Majlis Senatining qarorini ijro etishga doir tadbirlar amalga oshirildi.

«Ekologik nazorat to'g'risida»gi qonunni ijro etish maqsadida Tabiatni muhofaza qilish davlat qo'mitasi tashabbusiga ko'ra jamoat ekologik nazoratini amalga oshirish yuzasidan bir qator amaliy chora-tadbirlar ko'rildi, normativ-huquqiy hujjatlar qabul qilindi, bu esa atrof-muhit muhofazasini ta'minlashda fuqarolik jamiyati institutlarining davlat organlari bilan hamkorligi samaradorligini oshirishga, tabiatdan foydalanuvchilarning tabiiy resurslardan oqilona foydalanish borasidagi javobgarligini kuchaytirishga ko'maklashdi. Senatorlar ushbu qonunning Tabiatni muhofaza qilish davlat qo'mitasi tomonidan ijro etilishini va bu sohadagi huquqni qo'llash amaliyotining samaradorligini batafsil muhokama qildilar.

2015-yilda Oliy Majlis Qonunchilik palatasining qo'mitalari bilan hamkorlikda tabiatni muhofaza qilish sohasidagi amaldagi qonunchilik hujjatlarini takomillashtirish yuzasidan faol ish olib borildi.

Tabiatni muhofaza qilish davlat qo'mitasi tomonidan atrof-muhitni muhofaza qilish, tabiiy va biologik resurslardan oqilona foydalanish hamda ularni tiklash yuzasidan 2015-yilda 14 ta mintaqaviy dastur taklif etildi va hukumat tomonidan ma'qullandi.

2013-2017-yillarda O'zbekiston Respublikasida atrof-muhit muhofazasi bo'yicha harakatlar dasturini, shuningdek, uning asosida qabul qilingan hududiy dasturlarni ro'yobga chiqarishga alohida e'tibor qaratildi.

Energiyaning qayta tiklovchi manbalarini joriy etish, ekologik toza tovarlar ishlab chiqarish kabi masalalar ham diqqat markazida bo'ldi.

Tabiatni muhofaza qilish davlat qo'mitasi tomonidan tabiiy muhit ifloslanishini monitoring qilish va baholash tizimini takomillashtirish, chiqindilarni boshqarish, qo'riqlanadigan tabiiy hududlar tizimini, ekologik turizmni, qayta tiklanadigan energetikani va boshqa muhim yo'nalishlarni rivojlantirish kabi muhim sohalarda xalqaro hamkorlik rivojlantirildi.

Tabiatni muhofaza qilish davlat qo'mitasi tomonidan 2015-yilda olib borilgan aniq maqsadga qaratilgan ishlar natijasida tabiatni muhofaza qilish bo'yicha normativ-huquqiy baza mustahkamlandi, davlat ekologik nazorati kuchaytirildi hamda kichik va o'rta biznes zimmasiga tushadigan yuk kamaytirildi, tarmoqlararo boshqaruv takomillashtirildi hamda xalqaro hamkorlik rivojlantirildi. Bajarilgan ishlar tabiiy muhit sifatiga, biologik xilma-xillikni saqlashga va tiklashga qo'yilgan talablarga rioya etilishini ta'minlash imkonini berdi.

Hisobotni muhokama qilish chog'ida senatorlar Tabiatni muhofaza qilish davlat qo'mitasi faoliyatining samaradorligini – ham davlat ekologik nazoratining, ham jamiyat ekologik nazoratining ta'sirchanligini oshirishga doir qo'shimcha chora-tadbirlar ko'rish yuzasidan taklif va tavsiyalarni bildirdilar.

Shundan so'ng senatorlar O'zbekiston Respublikasining Konstitutsiyaviy sudi, Oliy sudi va Oliy xo'jalik sudi tarkibiga o'zgartishlar kiritish, O'zbekiston Respublikasining Turkmanistondagi Favqulodda va muxtor elchisini tayinlash to'g'risidagi masalalarni hamda O'zbekiston Respublikasi Oliy Majlisi Senatining vakolatiga taalluqli boshqa masalalarni ko'rib chiqdilar.

Barcha ko'rib chiqilgan masalalar yuzasidan O'zbekiston Respublikasi Oliy Majlisi Senatining tegishli qarorlari qabul qilindi.

Senatning ikki kunlik majlisi chog'ida 14 ta masala, shu jumladan, demokratik, ijtimoiy-siyosiy, sotsial-iqtisodiy islohotlarni bosqichma-bosqich va izchil chuqurlashtirishga, Asosiy qomusimiz qoidalarini amalda ro'yobga chiqarishga, mamlakatimizdagi investitsiyaviy muhitning o'ziga jalb etuvchanligini oshirishga, tadbirkorlik sub'ektlari uchun ishchanlik muhiti va qulay shart-sharoitlar yaratishga, aholining turmush darajasini yanada yuksaltirishga, mamlakatimizda barqarorlik hamda farovonlikni mustahkamlashga qaratilgan to'rtta qonun ko'rib chiqildi.

Shuning bilan O'zbekiston Respublikasi Oliy Majlisi Senatining beshinchi yalpi majlisi o'z ishini yakunladi.

UzReport.uz




Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

“O‘zmilliybank” AJ hududiy bo‘linmalarida o‘quv mashg‘ulotlari

Hurmatli "O‘zmilliybank" AJ mijozlari

“O‘zmilliybank” AJ: jamoat transporti aholi xizmatida

“O‘zmilliybank”AJ aholiga qulaylik yaratish tarafdori

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 15.12.2024 02:39:00

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2024 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Яндекс.Метрика

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Texnik yordam NBU

Tarmoq

Xabar yuborildi!

Iltimos, elektron pochta manzilingizga javobni kuting

Mavzular ro'yxatiga qaytish


Правила выдачи кредитов частным лицам
Определение кредитоспособности заемщика
1.1. При выдаче кредита частному лицу банк проводит анализ кредитоспособности заемщика.
1.2. Кредитоспособность заемщика определяется на основании его финансовой и кредитной истории, а также текущей финансовой ситуации.
1.3. Для определения кредитоспособности могут быть использованы следующие критерии
Условия выдачи кредита
При выдаче кредита частному лицу банк устанавливает следующие условия:

  • сумма кредита;
  • процентная ставка;
  • срок погашения кредита;
  • график платежей

Javob qanchalik foydali bo'ldi?

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati

Men sizning virtual yordamchingizman.
Yuklanmoqda...

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati

Выберите интересующую тему

O‘zmilliybankning yordam stoli

Qiziqarli mavzuni tanlang

Kartani blokdan chiqarish uchun karta ochilgan filialga shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat bilan murojaat etishingiz lozim.
Uzcard kartasi sms xabarnomasi bankomat orqali yoqish mumkun. Humo kartasining sms xabarnomasi karta ochilgan filial orqali yoqiladi.
Milliy va xorijiy valyutadagi barcha kartalarga Milliy ilova yordamida masofadan turib buyurtma berishingiz mumkin.
  • Agar Siz kartangizning PIN-kodini unutgan bo’lsangiz karta ochilgan bank filialiga shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat bilan murojaat qilishingiz lozim.
  • Kartangiz (UzCard/HUMO) yo’qolganda bankning “Milliy” ilovasi orqali o’zingiz bloklashingiz yoki bankning (78) 148- 00 10 raqamiga qo’ng’iroq qilib operatorlardan kartani bloklashini so’rashingiz mumkin.
Identifikatsiya qilish jarayoni masofadan turib, bevosita Milliy ilovasining o‘zida amalga oshiriladi. Buning uchun ilovaning asosiy ekranida yuqori chap burchakdagi photo_2023-04-28_11-16-22.jpg belgini bosing va menyudan "Identifikatsiya" opsiyasini tanlang va uning barcha bosqichlaridan o'ting.
  • Milliy ilovada ro’yhatdan o’tgan raqamni o’zgartirish uchun o’zingizga qulay bo’lgan O’zmilliybank filialiga shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat bilan murojaat qilishingiz mumkin.
  • Elektron hamyon- pul mablag’larni saqlash, shuningdek, hisobiga yoki bank kartasiga ilova orqali pul o’tkazish imkonini beruvchi tizim.
  • Parolni tiklash orqali “maxfiy savolga javob”ni kiritasiz.
Milliy bankda hozirda “Western Union”, “MoneyGram”, “Золотая Корона”, “Asia Express”, “Contact”, “Юнистрим”, “Swift” hamda “Сбер Банк” xalqaro pul o’tkazmalari mavjud.
Milliy mobil ilovasi foydalanuvchilari Rossiyadan pul o‘tkazmalarni "Sberbank onlayn" servisi yordamida milliy valyutadagi elektron hamyonga, Milliy bankning UzCard yoki HUMO kartasiga olishi mumkin.

O‘tkazma rublda amalga oshiriladi- elektron hamyonga yoki kartaga kelib tushishida u avtomatik tarzda so‘mga konvertatsiya qilinadi. Qo’shimcha komissiyalar undirilmaydi.
  • Visa Direct - “Milliy” mobil ilovasi orqali dunyoning 50 dan ortiq mamlakatlariga, shu jumladan O'zbekiston banklarining Visa kartalariga mablag' yuborish xizmati hisoblanadi.
  • shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat
  • o’tkazma nazorat raqami
  • jo’natuvchining ism Sharifi
  • jo’natuvchining mamlakati
  • kutilayotgan pul miqdori
  • NBFAUZ2X
O'zmilliybank omonatlarini “Milliy” ilova orqali masofadan ochish, to’ldirish va mustaqil monitoring qilish imkoniyatlarii mavjud.
  • Omonatingizni tasarruf etish huquqini uchinchi shaxsga berish uchun Notarial idora orqali tasdiqlangan ishonchnoma bo’lishi lozim.
  • Yo’q. Onlayn omonat ilova orqali yopiladi.
  • Kapitalizatsiya bu hisoblangan foizlarni omonatning asosiy summasiga qo’shish.
  • Ularda pul mablag’lari uchun qat’iy belgilangan muddat mavjud emas va omonatchi istalgan vaqtda o’z mablag’larini olishi mumkin.
- Ta’sischi, direktor, bosh buxgalter pasporti;
- Direktorni tayinlash to‘g‘risida buyruq;
- Guvohnoma (Sertifikat);
- Ta’sischilarning qarori;
- Litsenziyalar;
- Garov kadastri/texnik pasporti;
- Garovnning fotosuratlari; 
- Yetkazib beruvchi bilan shartnoma;
- Ijara kelishuvi/biznes yuritilayotgan
faoliyat manziliga mulkchilik huquqlari to‘g‘risida guvohnoma nusxasi;

Mazkur ro‘yxat kreditlash masalasini ko‘rib chiqish uchun yakuniy hisoblanmaydi, va Bank xodimlari ko‘rib chiqilayotgan loyihaga taalluqli boshqa ma’lumotlarni va hujjatlarni so‘rab olishi mumkin.
Arizani ko'rib chiqish muddati taqdim etilgan hujjatlarning to‘laligiga bog‘liq holda 1 kundan 3 kungacha egallaydi.
Kredit uchun ta’minotlarning har xil turlari, jumladan, ko‘chmas mulk, avtotransport garovi, hamda jismoniy yoki yuridik shaxslarning kafolatlari qabul qilinadi.
Jarima sanksiyalarisiz kreditni muddatidan oldin so'ndirish imkoni mavjud.
Ariza berish paytida korxonani ro'yxatdan o'tkazish muddati 6 oydan ortiq bo'lishi kerak.
Kredit bo‘yicha asosiy foizdan tashqari, garovni sug‘urtalash va uni rasmiylashtirishga xarajatlar yuzaga kelishi mumkin.  Biroq, yashirin xarajatlar ko‘zda tutilmagan
- Kompaniyaning ta'sis hujjatlari (ustav, ro'yxatdan o'tish to'g'risidagi guvohnoma).
- Kompaniya vakillarining vakolatlarini tasdiqlovchi hujjatlar.
- Sotib olinayotgan avtomobil uchun shartnoma.
- Garov mulkiga egalik huquqini tasdiqlovchi hujjatlar (agar garov talab etilsa).
- Professional maslahat va qo'llab-quvvatlash: Mutaxassislar rasmiylashtirishning barcha bosqichlarida professional maslahat va yordam ko'rsatishga tayyor va mijozlarga taklif etilayotgan kredit mahsulotlaridan maksimal darajada foydalanishga yordam beradi.
- Kreditning maqbul muddati va miqdorini tanlash imkoniyati.
- Rasmiylashtirishning soddaligi: Hujjatlarga minimal talablar va arizalarni ko'rib chiqishning tezkor jarayoni.
- Biznesni qo'llab-quvvatlash: Avtoparkni yangilashga yordam beradigan moliyalashtirish
Milliy bank arizalarni ko'rib chiqishning tez va samarali jarayonini ta'minlashga intiladi. Yuridik shaxslar uchun avtokredit olishga arizani ko'rib chiqishning o'rtacha muddati 3 dan 5 ish kunigacha.
Garov sotib olinayotgan yangi avtomobil bo'lishi mumkin.
Rasmiy dilerlardan yangi avtomobillarni sotib olish imkoniyati.
Kredit uchun ta’minotlarning har xil turlari, jumladan, ko‘chmas mulk, avtotransport garovi, hamda jismoniy yoki yuridik shaxslarning kafolatlari qabul qilinadi.
- Ta’sischi, direktor, bosh buxgalter pasporti;
- Direktorni tayinlash to‘g‘risida buyruq;
- Guvohnoma (Sertifikat);
- Ta’sischilarning qarori;
- Litsenziyalar;
- Garov kadastri/texnik pasporti;
- Garovnning fotosuratlari; 
- Yetkazib beruvchi bilan shartnoma;
- Ijara kelishuvi/biznes yuritilayotgan
faoliyat manziliga mulkchilik huquqlari to‘g‘risida guvohnoma nusxasi;

Mazkur ro‘yxat kreditlash masalasini ko‘rib chiqish uchun yakuniy hisoblanmaydi, va Bank xodimlari ko‘rib chiqilayotgan loyihaga taalluqli boshqa ma’lumotlarni va hujjatlarni so‘rab olishi mumkin.
Jarima sanksiyalarisiz kreditni muddatidan oldin so'ndirish imkoni mavjud.
Korxonani ro‘yxatdan o‘tkazilgan muddati 1 yildan ortiq bo‘lishi kerak.
Kredit bo‘yicha asosiy foizdan tashqari, garovni sug‘urtalash va uni rasmiylashtirishga xarajatlar yuzaga kelishi mumkin.  Biroq, yashirin xarajatlar ko‘zda tutilmagan
Arizani ko'rib chiqish muddati taqdim etilgan hujjatlarning to‘laligiga bog‘liq holda 1 kundan 3 kungacha egallaydi.

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish