Kuch ishonchda

MasterCard Virtual

Komissiyalarsiz onlayn to‘lovlar!

Visa Direct

Maxsus sa’y-harakatlarsiz darhol o‘tkazmalar!

NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Mastercard World Elite (USD)/(EUR)

  • Karta haqida
  • Tariflar va shartlar
  • Kartani qayta chiqarish
  • PayPass texnologiyasi yordamida terminallarda tovarlar va xizmatlar uchun kontaktsiz to‘lov
  • Mastercard SecureCode bilan Internetdagi xavfsiz to‘lovlar
  • Butun dunyo bo‘ylab bankomatlardan naqd pul yechish
  • Eksklyuziv takliflar va chegirmalar
  • Konsyerj-servis – butun dunyo bo‘ylab 24/7 rejimida turli turdagi xizmatlarni tashkil etish va olishga ko‘maklashish (restoranlarni, mehmonxonalarni bronlash, aviachiptalarni xarid qilish va boshqalar)
    Konsierge chat-boti 24/7 rejimida ishlaydi (bayram va dam olish kunlarisiz), tanlash uchun 4 messendjer (WhatsApp, Telegram, Viber, Facebook). 
  • Mastercard Airport Experiences (Loungekey) – butun dunyo bo‘ylab 1100+ biznes-zallarga afzalli kirish hamda aeroportlarda joylashgan restoranlar, duty-free va do‘konlar uchun maxsus takliflar va chegirmalar. 
    Ma’lum aeroportda zal va takliflar mavjudligini Loungekey havolasi orqali tekshirish mumkin
    Android / iOS uchun Mastercard Airport Experiences mobil ilovasi
  • Yevropa (Moskva, Sankt-Peterburg, Kiyev, Vena, Praga, Budapesht, Buxarest, Tbilisi, Batumi) aeroportlarida Mastercard biznes-zallarida qulaylik bilan sayohat qilish.

Oxirgi yangilanish sanasi: 27.09.2021 09:00:01

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 15.02.2020 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2021 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Aloqa markazi

Aloqa ma'lumotlari

Aloqa markazining ish tartibi
dushanbadan jumagacha soat 9:00 dan 21:00 gacha

101 Amir Temur shoh ko‘chasi, Toshkent 100084

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish