Kuch ishonchda

1344
+998 78 148 00 10 Aloqa markazi:
Ish vaqti soat 9:00 dan 21:00 gacha
NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Visa Platinum (USD)/(UZS)

  • Karta haqida
  • Tariflar va shartlar
  • Karta uchun ariza
  • Savdo nuqtalarida tovar va xizmatlarga to‘lov qilish.
  • Pul mablag’larini butun dunyo bo‘ylab bankomatlarda naqd qilib olish.
  • Internet-do’konlarda xaridlar uchun to’lovlarni amalga oshirish.
  • Xorijda mehmonxonada bron qilingan xona yoki transport vositasi uchun to‘lash.
  • “Toshkеnt” Xalqaro aeroportida bagajni bеpul qadoqlash (1 kalеndar yil davomida 2 marta).
  • Loungekey – butun dunyo bo‘ylab xalqaro aeroportlarda (yiliga 2 ta bеpul tashrif) 1200 ta biznеs-zalga birinchi o‘ringa kirish. Aeroportda Loungekey zonasining mavjudligini vеb-sayti orqali ko‘rishingiz mumkin. Bepul tashriflardan faqat karta egasi foydalanishi mumkin.
  • Yevropa va Turkiyaning aeroportlarida Fast Track xizmatidan foydalanish (yiliga 2 marta). Navbatsiz o‘tish imtiyozini bеruvchi QR-kodni Visa.Concierge chat-botida aktivlashtirish zarur va bu imtiyoz faqat karta egasi uchun mavjud.
  • Aeroportlarda SpeedPass  imtiyozlari (yQ Meet and Assist service) – aeroportda tеzkor o‘tishning bo‘yicha shaxsiy xizmat, kеlish/kеtishda hamrohlik qilish xizmati;
  • Xalqaro tibbiy va trеvеl qo‘llab-quvvatlash
  • Mijozlarni qo‘llab-quvvatlash GCAS global xizmati. Aeroportlarda kelish/ketish vaqtida kutib olish/kuzatish;
  • Xaridlarni himoya qilish;
  • Visa Luxury Hotel Program orqali mеhmonxonani bron qilish;
  • Visa dasturi hamkorlari xizmatlari chеgirmalarga ega bo‘lish.
  • Solfy Foyda sodiqlik dasturi bilan hamkor do'konlarda xaridlar uchun 20% gacha keshbek


Barcha xizmatlarning narxi QQS bilan ko'rsatilgan

Kartani chiqarish

a) O‘zbekiston Respublikasi hududida doimiy yashash joyi yoki ish joyi bo‘lgan rezidentlarga va norezidentlarga

220 000 so'm

b) Doimiy yashash joyi bo‘lmagan norezidentlarga

2 000 000 so'm

Pasaytirilmaydigan qoldiq va birlamchi omonat

$100 / 800 000 so'm

“O‘zmilliybank» AJ chiqargan karta bo‘yicha boshqa bankning terminallari yoki bankomatlaridan naqd pul olish operatsiyalari bo‘yicha tranzaksiyalarga ishlov berish

operatsiya summasidan 1%

“O‘zmilliybank» AJ tomonidan chiqarilgan karta bo‘yicha boshqa bankning infratuzilmasida (terminal/infokiosk/internet va boshqalar) sodir etilgan tovarlar va xizmatlarga naqdsiz pul to‘lash operatsiyalari bo‘yicha tranzaksiyalarga ishlov berish

Komissiya undirilmaydi

Asosiy yoki qo‘shimcha kartani qayta chiqarilishi (mijozning FISH o‘zgarganda, karta yo‘qotilganda/yaroqsiz holatga kelganda, paroli yo‘qotilganda, firibgarlik amalga oshirilganligiga shubha bo‘lganda), hamda u mijoz tomonidan bankka qaytarilmaganda, jumladan, maxsus karta hisob raqamini yopishga ariza berilganda

60 000 so‘m

Kartangizni yo`qotdingiz, yoki amal qilish muddati tugadimi? Yangi karta olish uchun formani to`ldiring.

Pasportning old tomoni va propiska sahifasini skanerdan o`tkazing

Maksimal fayl hajmi 5 Mb

Savollaringiz bo'lsa, yordam xizmatiga murojaat qiling

Korporativ murojaatlar uchun
info@nbu.uz
webmaster@nbu.uz
Jismoniy shaxslar murojaatlari uchun
support@nbu.uz
NBU ijtimoiy tarmoqlarda

Sizning arizangiz muvaffaqiyatli yuborildi.

Karta tayyor bo'lgach, bizning mutaxassisimiz sizga qo'ng'iroq qiladi va bu haqida sizga xabar beradi.

Oxirgi yangilanish sanasi: 06.12.2023 15:35:44

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2023 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Texnik yordam NBU

Tarmoq

Xabar yuborildi!

Iltimos, elektron pochta manzilingizga javobni kuting

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati


Men sizning virtual yordamchingizman.
Yuklanmoqda...

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati


Выберите интересующую тему

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish