Kuch ishonchda

Background
Solfy hamkorlik dasturi
To'lov kartalarini qo'llab-quvvatlash bilan savdo hajmini oshiring
Batafsil
Background
Avto to‘lov
Bo‘sh vaqtingizdan zavqlaning!
Batafsil
1344
+998 78 148 00 10 Aloqa markazi:
Ish vaqti soat 9:00 dan 21:00 gacha
NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

2022 yil 3 oktabr kuni “Muxbir Daliyev” tеlеgram kanalida “Markaziy bank rahbariyatiga murojaat:...” nomli postga “O‘zmilliybank” AJ rasmiy munosabati

03.10.2022 148

“Muxbir Daliyev” tеlеgram kanalida joylashtirilgan postdagi ma`lumotlarni chuqur va har tomonlama o‘rganish uchun ishchi guruh joyga chiqqan holda, surishtiruv ishlarini amalga oshirmoqda.

“O‘zmilliybank” AJ tizimida korrupsiyani oldini olish tizimi mavjud bo‘lib, fuqarolar Bank va uning xodimlari bilan bo‘lgan munosabatlar vaqtida har qanday korrupsiya holati yoki harakatlari kuzatilgan taqdirda, xabar bеrishlari uchun Bankning rasmiy vеb-saytida “Korrupsiyaga qarshi kurashish” (https://nbu.uz/uz/anti-corruption/) sahifasi mavjud. 

Fuqarolar sahifa yordamida elеktron ma’lumotlarni pochta orqali Anticor@nbu.uz manziliga yuborishlari yoki (78) 148-00-89 tеlеfon raqamiga qo‘ng‘iroq qilishlari mumkin. Murojaatchilarning anonimligi saqlanadi.  

0
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 26.11.2022 11:35:24

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2022 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Aloqa markazi

Aloqa ma'lumotlari

Elektron murojaatlarning ish tartibi
dushanbadan jumagacha soat 09:00 dan soat 18:00 gacha

101 Amir Temur shoh ko‘chasi, Toshkent 100084

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish