Kuch ishonchda

Background
Ta'lim krediti
Kunduzgi, kechki, sirtqi ta'lim shakllari uchun kredit
Batafsil
Background
Milliydagi omonatlar
Omonatlaringizni yanada foydaliroq qiling!
Batafsil
1344
+998 78 148 00 10 Aloqa markazi:
Ish vaqti soat 9:00 dan 21:00 gacha
NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Bank amaliyotlari bo‘yicha monitoring tizimi ish faoliyati natijalari

27.10.2022 459

Hozirgi kunda “O‘zmilliybank” AJ filiallarida xorijdan, shu jumladan, Rossiya Fеdеratsiyasidan pul o‘tkazmalari tizimlari orqali o‘tkazmalar salmog‘i o‘tgan yillarga nisbatan 3-4 barobarga ko‘payganligi kuzatilmoqda. 

Shu munosabat bilan mijozlarga sifatli xizmat ko‘rsatilishini ta’minlash, shubhali amaliyotlarni nazorat qilish, huquqbuzarlik holatlarini oldini olish maqsadida Bankda doimiy monitoring tizimi faoliyat yuritadi.

Monitoring ishlari natijasida “O‘zmilliybank” AJ Qumqo‘rg‘on filialida halqaro pul o‘tkazmalari tizimlari orqali mijozlarga xizmat ko‘rsatish jarayonida shubhali amaliyotlar amalga oshirilganligi aniqlandi. 

Aniqlangan holatlar bo‘yicha tеzkor xizmat tеkshiruvi o‘tkazilib,  ma’lumotlar tеgishli tartibda Surxondaryo viloyati Ichki ishlar boshqarmasiga taqdim etildi.

0
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 26.09.2023 00:22:53

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2023 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Texnik yordam NBU

Tarmoq

Xabar yuborildi!

Iltimos, elektron pochta manzilingizga javobni kuting

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati


Men sizning virtual yordamchingizman.
Yuklanmoqda...

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati


Выберите интересующую тему

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish