Kuch ishonchda

Background
Avto to‘lov
Bo‘sh vaqtingizdan zavqlaning!
Batafsil
Background
Qo'shimcha to'lovlarsiz qismlarga bo'lib sotib oling
Ustama narxlarsiz, 0 so’m boshlang’ich to’lov, 12 oygacha. O’zbekiston bo’ylab minglab do’konlar.
Batafsil
1344
+998 78 148 00 10 Aloqa markazi:
Ish vaqti soat 9:00 dan 21:00 gacha
NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Bank xodimlari o‘quv-seminari

14.04.2014 2332

Mamlakatimizda bank tizimini rivojlantirish va isloh etish masalasi doimiy e’tiborda. Buning natijasida banklarning resurs bazasi kengayib, ular tomonidan ko‘rsatilayotgan xizmatlar turi va sifati tobora yaxshilanmoqda. 2013-yilda iqtisodiyotning real sektoriga ajratilgan kreditlar yalpi hajmi 30 foizga oshgani buning tasdig‘idir.

Prezidentimiz Islom Karimovning 2013-yilda mamlakatimizni ijtimoiy-iqtisodiy rivojlantirish yakunlari va 2014-yilga mo‘ljallangan iqtisodiy dasturning eng muhim ustuvor yo‘nalishlariga bag‘ishlangan Vazirlar Mahkamasining majlisidagi ma’ruzasida ta’kidlanganidek, o‘tgan yili tijorat banklarining jami kapitali 25 foizga, 2000-yilga nisbatan esa 46 barobardan ziyod ko‘paydi.

Bank tizimining likvidligi 65 foizdan ziyod bo‘lib, bu jahon amaliyotida “yuqori” deb ataladigan ko‘rsatkichdan 2,2 barobar ortiqdir. Kredit portfeli jami mablag‘larining 80 foizga yaqini ichki manbalar ulushiga to‘g‘ri kelmoqda. Ayniqsa, bank xizmatlaridan foydalanish darajasini alohida e’tirof etish o‘rinlidir. Masalan, mamlakatimizda har yuz ming katta yoshdagi aholiga 49,7 bank muassasasi to‘g‘ri kelayotgani, har ming kishi nomiga 1 ming 28 bank hisobraqami ochilgani xalqaro me’yorlar bo‘yicha “yuqori” degan baho ko‘rsatkichiga mos keladi.

Aholining banklarga ishonchi ortib borishida tizimda namunali xizmat ko‘rsatish yo‘lga qo‘yilgani, banklarning chin ma’noda mijozlar manfaati yo‘lida jon kuydirayotgani muhim rol o‘ynamoqda. Bunday natijalarga erishishda tizimda xodimlarning muomala madaniyati va ma’naviyatini boyitib borishga qaratilgan ma’rifiy ishlar muhim o‘rin tutadi. Zero, har bir sohada xodimlar bilim va tafakkurini yanada yuksaltirish, yetuk ma’naviy-axloqiy fazilatli, zamonaviy fikrlaydigan, intellektual darajasi yuqori kadrlar zaxirasini shakllantirish dolzarb ahamiyatga ega.

Poytaxtimizda Respublika Ma’naviyat targ‘ibot markazi huzuridagi “Ma’naviyat targ‘ibotchisi” o‘quv markazi tomonidan bank xodimlari uchun tashkil etilgan o‘quv-seminari shu maqsadga xizmat qiladi.

Tadbirda mamlakatimiz iqtisodiyoti barqarorligida banklar muhim o‘rin tutayotgani ta’kidlandi. Bunda zamonaviy bilim va kasb-hunarga ega, mamlakatimizning taraqqiyoti yo‘lida hal qiluvchi kuchga aylangan kadrlarning o‘rni beqiyos.

O‘quv-seminarida 2014-yilga mo‘ljallangan iqtisodiy dasturning asosiy yo‘nalishlari, islohotlarni yanada chuqurlashtirish va fuqarolik jamiyati asoslarini mustahkamlashga qaratilgan chora-tadbirlar xususida batafsil ma’lumot berildi.

Bank xodimlarining bilimini oshirish, ma’naviyatini yanada yuksaltirish borasida ma’naviy-ma’rifiy targ‘ibot ishlarini samarali tashkil etish yuzasidan fikr-mulohazalar bildirildi. “Sog‘lom bola yili” Davlat dasturi ijrosini ta’minlashda bank tizimi oldida turgan ustuvor vazifalar ijrosiga alohida e’tibor qaratildi.

O‘zA,  14.04.2014

0
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 24.02.2024 00:44:50

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2024 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Яндекс.Метрика

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Texnik yordam NBU

Tarmoq

Xabar yuborildi!

Iltimos, elektron pochta manzilingizga javobni kuting

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati


Men sizning virtual yordamchingizman.
Yuklanmoqda...

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati


Выберите интересующую тему

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish