Kuch ishonchda

Background
Milliydagi omonatlar
Omonatlaringizni yanada foydaliroq qiling!
Подробнее
Background
Ta'lim krediti
Kunduzgi, kechki, sirtqi ta'lim shakllari uchun kredit
Подробнее
1344
+998 78 148 00 10 Aloqa markazi:
Ish vaqti soat 9:00 dan 21:00 gacha
NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Банковские услуги занимают 88% в структуре финансовых услуг Узбекистана

28.10.2014 1235

Центральный банк Республики Узбекистан провел расширенное заседание Правления, посвященное итогам деятельности банковской системы за 9 месяцев текущего года.

На заседании было отмечено, что из года в год растет доля банковских услуг в структуре финансовых услуг, а в отчетном периоде данный показатель составил 88% и вырос в 1,3 раза по сравнению с аналогичным периодом прошлого года. Это результат целевых мер по расширению объема и повышению качества оказываемых банковских услуг населению и субъектам предпринимательства, а также последовательного реформирования банковского сектора.

Кроме того, на сегодняшний день принимается ряд мер по дальнейшему развитию безналичных платежей: в обращении находятся более 12,9 млн пластиковых карт, а количество установленных терминалов превысило 150,9 тыс. штук.

 

 

 

 

UzReport

0
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 04.10.2022 14:15:06

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2022 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Aloqa markazi

Aloqa ma'lumotlari

Elektron murojaatlarning ish tartibi
dushanbadan jumagacha soat 09:00 dan soat 18:00 gacha

101 Amir Temur shoh ko‘chasi, Toshkent 100084

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish