Kuch ishonchda

Background
Ta'lim krediti
Kunduzgi, kechki, sirtqi ta'lim shakllari uchun kredit
Batafsil
Background
Visa Direct
Maxsus sa’y-harakatlarsiz darhol o‘tkazmalar!
Batafsil
1344
+998 78 148 00 10 Aloqa markazi:
Ish vaqti soat 9:00 dan 21:00 gacha
NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Доверие клиентов – главный фактор успешного сотрудничества

19.05.2016 2085

Доверие клиентов – главный фактор успешного сотрудничества

  В развитых государствах малый бизнес и частное предпринимательство считается одним из основных отраслей реальной экономики. Создание мощного и стабильного сектора малого предпринимательства является одним из надёжных факторов для экономической и социальной стабильности, а также дальнейшего развития нашей страны, развитие которого, как правило, способствует насыщению потребительского рынка качественной продукцией, усилению конкуренции, восстановлению множества видов национального производства, развитию ремесленничества, повышению прибыльности, занятости населения. Широкомасштабные реформы в этой области, проводимые в нашей стране, сегодня приносит свои плоды.   

  Наряду со всеми коммерческими банками Национальный банк внешнеэкономической деятельности Республики Узбекистан также вносит соответствующий вклад в развитие малого бизнеса и частного предпринимательства. В настоящее время свыше 90 отделений и филиалов Банка, расположенных в областях нашей республики оказывают привлекательные и современные банковско-финансовые услуги юридическим и физическим лицам по всем сферам экономики.

  Одним из таких сфер является кондитерское дело. Как известно, кондитерское дело – отрасль ремесленничества, изготавливающая местные кондитерские изделия и местные сладости. Среди них шоколады  отмечены швейцарскими учеными, как один из 30 факторов долголетия. Потому что,  в составе чистого шоколада содержится полифенол – вещество, которое предотвращает раковые и сердечные заболевания.  Одним из клиентов Национального банка, ведущего свою деятельность в сфере кондитерского дела является общество с ограниченной ответственностью «Барбарис» в кишлаке Галаба Ургенчского района. Руководитель предприятия Курбонов Илхом по поводу своей деятельности говорит:

- Открытие широких возможностей движению предпринимательства, всесторонняя поддержка предпринимателей в нашей стране стимулировал и нас в открытие своего бизнеса. В целях организации производства шоколадной продукции мы составили бизнес-план, который предоставили Ургенчскому отделению Национального банка внешнеэкономической деятельности Республики Узбекистан.      Специалисты, близко ознакомившиеся с нашими документами в течение короткого времени (за небольшой промежуток времени) предоставили нам кредит в размере 420 750 долларов США. За счет этих средств мы приобрели современную технику, устройство и  оборудования, произведенные в Китайской Народной Республике, и начали свою деятельность, в результате которого несколько наших земляков были обеспечены постоянными и стабильными рабочими местами.

  На сегодняшний день в нашем предприятии производятся арахисовые шоколады, под названием «Chocoreh»  в объеме на сумму около 50 млн. сум в месяц. Для этого, мы, конечно же, будем пользоваться поддержкой Национального банка - нашего надежного партнера.

  В заключение хотелось бы отметить, что финансовая поддержка малого бизнеса является одним из основополагающих задач Национального банка, который считает себя ответственным за развитие каждой отрасли. И поэтому Банк последовательно будет продолжать осуществление широкомасштабных работ по увеличению капитала, направленного на эту сферу, а также совершенствованию механизма использования предпринимателями кредитных ресурсов. 

Пресс-центр Национального банка

0
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

“Turk dunyosi rassomlari uchrashuvi” xalqaro ko‘rgazmasi ish boshladi

Ishbilarmonlik markazi – aholi xizmatida

Hurmatli "O‘zmilliybank" AJ mijozlari

“O‘zmilliybank” AJ: xonatlas milliyligimiz timsoli

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 20.04.2024 15:37:32

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2024 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Яндекс.Метрика

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Texnik yordam NBU

Tarmoq

Xabar yuborildi!

Iltimos, elektron pochta manzilingizga javobni kuting

Mavzular ro'yxatiga qaytish


Правила выдачи кредитов частным лицам
Определение кредитоспособности заемщика
1.1. При выдаче кредита частному лицу банк проводит анализ кредитоспособности заемщика.
1.2. Кредитоспособность заемщика определяется на основании его финансовой и кредитной истории, а также текущей финансовой ситуации.
1.3. Для определения кредитоспособности могут быть использованы следующие критерии
Условия выдачи кредита
При выдаче кредита частному лицу банк устанавливает следующие условия:

  • сумма кредита;
  • процентная ставка;
  • срок погашения кредита;
  • график платежей

Javob qanchalik foydali bo'ldi?

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati


Men sizning virtual yordamchingizman.
Yuklanmoqda...

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati


Выберите интересующую тему

O‘zmilliybankning yordam stoli


Qiziqarli mavzuni tanlang

Kartani blokdan chiqarish uchun karta ochilgan filialga shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat bilan murojaat etishingiz lozim.
Uzcard kartasi sms xabarnomasi bankomat orqali yoqish mumkun. Humo kartasining sms xabarnomasi karta ochilgan filial orqali yoqiladi.
Milliy va xorijiy valyutadagi barcha kartalarga Milliy ilova yordamida masofadan turib buyurtma berishingiz mumkin.
  • Agar Siz kartangizning PIN-kodini unutgan bo’lsangiz karta ochilgan bank filialiga shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat bilan murojaat qilishingiz lozim.
  • Kartangiz (UzCard/HUMO) yo’qolganda bankning “Milliy” ilovasi orqali o’zingiz bloklashingiz yoki bankning (78) 148- 00 10 raqamiga qo’ng’iroq qilib operatorlardan kartani bloklashini so’rashingiz mumkin.
Identifikatsiya qilish jarayoni masofadan turib, bevosita Milliy ilovasining o‘zida amalga oshiriladi. Buning uchun ilovaning asosiy ekranida yuqori chap burchakdagi photo_2023-04-28_11-16-22.jpg belgini bosing va menyudan "Identifikatsiya" opsiyasini tanlang va uning barcha bosqichlaridan o'ting.
  • Milliy ilovada ro’yhatdan o’tgan raqamni o’zgartirish uchun o’zingizga qulay bo’lgan O’zmilliybank filialiga shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat bilan murojaat qilishingiz mumkin.
  • Elektron hamyon- pul mablag’larni saqlash, shuningdek, hisobiga yoki bank kartasiga ilova orqali pul o’tkazish imkonini beruvchi tizim.
  • Parolni tiklash orqali “maxfiy savolga javob”ni kiritasiz.
Milliy bankda hozirda “Western Union”, “MoneyGram”, “Золотая Корона”, “Asia Express”, “Contact”, “Юнистрим”, “Swift” hamda “Сбер Банк” xalqaro pul o’tkazmalari mavjud.
Milliy mobil ilovasi foydalanuvchilari Rossiyadan pul o‘tkazmalarni "Sberbank onlayn" servisi yordamida milliy valyutadagi elektron hamyonga, Milliy bankning UzCard yoki HUMO kartasiga olishi mumkin.

O‘tkazma rublda amalga oshiriladi- elektron hamyonga yoki kartaga kelib tushishida u avtomatik tarzda so‘mga konvertatsiya qilinadi. Qo’shimcha komissiyalar undirilmaydi.
  • Visa Direct - “Milliy” mobil ilovasi orqali dunyoning 50 dan ortiq mamlakatlariga, shu jumladan O'zbekiston banklarining Visa kartalariga mablag' yuborish xizmati hisoblanadi.
  • shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat
  • o’tkazma nazorat raqami
  • jo’natuvchining ism Sharifi
  • jo’natuvchining mamlakati
  • kutilayotgan pul miqdori
  • NBFAUZ2X
O'zmilliybank omonatlarini “Milliy” ilova orqali masofadan ochish, to’ldirish va mustaqil monitoring qilish imkoniyatlarii mavjud.
  • Omonatingizni tasarruf etish huquqini uchinchi shaxsga berish uchun Notarial idora orqali tasdiqlangan ishonchnoma bo’lishi lozim.
  • Yo’q. Onlayn omonat ilova orqali yopiladi.
  • Kapitalizatsiya bu hisoblangan foizlarni omonatning asosiy summasiga qo’shish.
  • Ularda pul mablag’lari uchun qat’iy belgilangan muddat mavjud emas va omonatchi istalgan vaqtda o’z mablag’larini olishi mumkin.

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish