Kuch ishonchda

Milliydagi omonatlar

Omonatlaringizni yanada foydaliroq qiling!

Visa Direct

Maxsus sa’y-harakatlarsiz darhol o‘tkazmalar!

NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Hurmatli AJ "O`zmilliybank" mijozlar!

23.11.2021 190

Sizga shuni ma’lum qilamizki, “O‘zbekiston Respublikasi Tashqi iqtisodiy faoliyat milliy banki” AJda talab qilib olish hisobvarag‘i yoki bank kartasi ochilgandan so‘ng shaxsini tasdiqlovchi yangi hujjatlar (biometrik pasport, ID-karta) olgan va shu kungacha bankka tegishli o‘zgartirishlar amalga oshirish uchum murojaat qilmagan mijozlar, 2021 yilning 30 noyabrgacha identifikatsiya qilish jarayonini o‘tkazish uchun bankning eng yaqin filialiga yangi hujjat bilan murojaat qilishlari kerak.

Qo`shimcha ravishda yana shuni ma’lum qilamizki, joriy yilning 30 noyabridan keyin belgilangan identifikatsiya qilish tartib-qoidasidan o‘tmagan mijozlarning hisob raqamlari va bank kartalari tranzaksiyalari cheklanishini ma’lum qilamiz.

0
1



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

Hurmatli “O‘zmilliybank” AJ mijozlari

27.01.2022

Xizmat ko‘rsatish: "ICEBERG" markazi faoliyatidan aholi juda mamnun

25.01.2022

Hurmatli “O‘zmilliybank” AJ mijozlari

25.01.2022

“O‘zmilliybank” AJ da “Welcome training” tashkil etildi

21.01.2022

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 27.01.2022 10:30:34

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 15.02.2020 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2022 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Aloqa markazi

Aloqa ma'lumotlari

Aloqa markazining ish tartibi
dushanbadan jumagacha soat 9:00 dan 21:00 gacha

101 Amir Temur shoh ko‘chasi, Toshkent 100084

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish