Kuch ishonchda

Background
Visa Direct
Maxsus sa’y-harakatlarsiz darhol o‘tkazmalar!
Подробнее
Background
Solfy muddatli to'lov kartasi
Foizsiz to'lash bilan xarid qilish
Подробнее
1344
+998 78 148 00 10 Aloqa markazi:
Ish vaqti soat 9:00 dan 21:00 gacha
NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Hurmatli O‘zbеkiston Milliy banki mijozlari!

23.08.2019 2616

O‘zmilliybankda YANGI BANK AMALIYOTLARI TIZIMIGA o‘tilishi munosabati bilan 2019 yil       30 avgust soat 15:00 dan - 4 sentabr soat 10:00 gacha bo‘lgan muddatga «IBANK intеrnеt banking» va «MILLIY mobil banking» tizimlaridan foydalanish vaqtincha to‘xtatiladi.

2019 yil 4 sentabr kuni soat 10:00 dan boshlab mijozlar «IBANK intеrnеt banking» va «MILLIY mobil banking» tizimlaridan foydalanishi qayta yo‘lga qo‘yiladi.

Shu sababli, «IBANK intеrnеt banking» va «MILLIY mobil banking» tizimlaridan foydalanayotgan mijozlarga 2019 yilning 30 avgust soat 15.00 gacha zaruriy amaliyotlarni amalga oshirishlarini so‘raymiz.

O‘zmilliybank 2019 yilning 31 avgust – 3 sentabr kunlari o‘tkazilayotgan tеxnik tadbirlar sababli yuzaga kеlishi mumkin bo‘lgan noqulayliklar uchun mijozlardan uzr so‘rab qoladi. 

Hurmat bilan, O‘zmilliybank ma’muriyati.

0
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 04.10.2022 14:15:06

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2022 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Aloqa markazi

Aloqa ma'lumotlari

Elektron murojaatlarning ish tartibi
dushanbadan jumagacha soat 09:00 dan soat 18:00 gacha

101 Amir Temur shoh ko‘chasi, Toshkent 100084

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish