Kuch ishonchda

Milliydagi omonatlar

Omonatlaringizni yanada foydaliroq qiling!

Milliydagi omonatlar

Omonatlaringizni yanada foydaliroq qiling!

NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Hurmatli “O‘zmilliybank” AJ mijozlari

15.03.2021 274

O‘zbеkiston Rеspublikasi Markaziy banki Axborotlashtirish bosh markazi (ABM) DUK va “O‘zmilliybank” AJ o‘rtasidagi shartnomaga asosan 2021 yil 1 apreldan boshlab, yuridik shaxslargan xizmat ko‘rsatish tariflarining 2.1.2 bandiga asosan, yuridik shaxslar va yakka tartibdagi tadbirkorlar uchun banklararo to‘lov tizimi orqali o‘tkaziladigan har bir to‘lov xujjati uchun O‘zbеkiston Rеspublikasi Markaziy banki xarajatlari quyidagicha o‘zgaradi:

- 1 (bir) elеktron to‘lov hujjati uchun (I Bank va Mobil banking tizimlaridan tashqari) - 300 so‘m.

0
2



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

“HUMANUZ” yangiliklar portalida e’lon qilingan “O‘zmilliybank” AJ ning aksariyat filiallari oliy...

06.10.2021

“O‘zmilliybank” AJ “Bankir kundaligi” tеlеgram kanaliga Samarqand viloyatidan tushgan murojaat...

06.10.2021

2021 yilning 5 oktabr sanasida “NAMANGAN KUN UZ” tеlеgram kanalida joylashtirilgan “IB YXHB ga...

05.10.2021

“O‘zmilliybank” AJ va uning “Aziya-Invest Bank” AJ sho‘ba banki va “Solidarnost'” AJ TB bilan...

02.10.2021

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 15.10.2021 16:00:01

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 15.02.2020 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2021 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Aloqa markazi

Aloqa ma'lumotlari

Aloqa markazining ish tartibi
dushanbadan jumagacha soat 9:00 dan 21:00 gacha

101 Amir Temur shoh ko‘chasi, Toshkent 100084

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish