Kuch ishonchda

Background
Qo'shimcha to'lovlarsiz qismlarga bo'lib sotib oling
Ustama narxlarsiz, 0 so’m boshlang’ich to’lov, 12 oygacha. O’zbekiston bo’ylab minglab do’konlar.
Batafsil
Background
Solfy muddatli to'lov kartasi
Foizsiz to'lash bilan xarid qilish
Batafsil
1344
+998 78 148 00 10 Aloqa markazi:
Ish vaqti soat 9:00 dan 21:00 gacha
NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Jismoniy shahslarga xizmat ko`rsatish bo`yicha ba`zi Tariflar bo`limlariga o`zgartish kiritildi

21.01.2021 1405

“O`zmilliybank” AJ Aktivlar va Passivlarni boshqarish Qo`mitasining 2021 yil 21 yanvardagi 7-sonli Bayonnomasiga asosan 2021 yilning 1 fevralidan jismoniy shahslarga xizmat ko`rsatish bo`yicha Tariflarning quyidagi bo`limlariga o`zgartish kiritiladi:

  • “Bank hisob raqamlarini va omonat hisob raqamlarini ochuish va yuritish” tarifining 1-bo`limi;

  • “Bank hisob raqamlari naqd/naqdsiz shakldagi kartalar bo`yicha operatsiyalar, chakana bank xizmatlariga to`lovlar” tarifining 2-bo`limi;

  • “Masofaviy xizmat ko`rsatish” tarifining 4-bo`limi;

  • “Mijozlarga individual seyf yacheykalari bo`yicha ko`rsatiladigan xizmatlar” tarifining 6-bo`limi.

1
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 28.02.2024 01:08:03

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2024 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Яндекс.Метрика

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Texnik yordam NBU

Tarmoq

Xabar yuborildi!

Iltimos, elektron pochta manzilingizga javobni kuting

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati


Men sizning virtual yordamchingizman.
Yuklanmoqda...

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati


Выберите интересующую тему

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish