Kuch ishonchda

MasterCard Virtual

Komissiyalarsiz onlayn to‘lovlar!

Avto to‘lov

Bo‘sh vaqtingizdan zavqlaning!

NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Jismoniy shahslarga xizmat ko`rsatish bo`yicha ba`zi Tariflar bo`limlariga o`zgartish kiritildi

21.01.2021 477

“O`zmilliybank” AJ Aktivlar va Passivlarni boshqarish Qo`mitasining 2021 yil 21 yanvardagi 7-sonli Bayonnomasiga asosan 2021 yilning 1 fevralidan jismoniy shahslarga xizmat ko`rsatish bo`yicha Tariflarning quyidagi bo`limlariga o`zgartish kiritiladi:

  • “Bank hisob raqamlarini va omonat hisob raqamlarini ochuish va yuritish” tarifining 1-bo`limi;

  • “Bank hisob raqamlari naqd/naqdsiz shakldagi kartalar bo`yicha operatsiyalar, chakana bank xizmatlariga to`lovlar” tarifining 2-bo`limi;

  • “Masofaviy xizmat ko`rsatish” tarifining 4-bo`limi;

  • “Mijozlarga individual seyf yacheykalari bo`yicha ko`rsatiladigan xizmatlar” tarifining 6-bo`limi.

0
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

“O‘zmilliybankka xush kеlibsiz” loyihasi – yillar davomida yig‘ilgan tajribalar majmuasi

27.05.2022

Jismoniy shaxslar, antikvar buyum egalari va kollеksionеrlar diqqatiga

26.05.2022

Prеzidеnt topshirig‘i amalda: talabalar uchun yana bir qulaylik

24.05.2022

“O‘zmilliybank” AJ eng yaxshi takliflarni tanlashini ma’lum qiladi

24.05.2022

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 28.05.2022 09:00:01

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2022 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Aloqa markazi

Aloqa ma'lumotlari

Aloqa markazining ish tartibi
dushanbadan jumagacha soat 9:00 dan 21:00 gacha

101 Amir Temur shoh ko‘chasi, Toshkent 100084

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish