Kuch ishonchda

Sberbankdan o‘tkazmalar

"O'zmilliybank" ning eng foydali kursi bo‘yicha!

Avto to‘lov

Bo‘sh vaqtingizdan zavqlaning!

NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Mijozlarimiz diqqatiga

01.04.2020 1791

O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2020 yil 23 martdagi “Koronavirus infeksiyasi tarqalishiga qarshi qo‘shimcha chora-tadbirlar to‘g‘risida”gi 176-sonli qarori talablariga rioya qilinishini ta'minlash hamda masofadan turib xizmat ko‘rsatishni tashkil qilish maqsadida bank iste'molchilari murojaatlarini elektron ko‘rinishda support@nbu.uz pochta xizmati va Aloqa markazining (78) 148 00 10 telefon raqamiga qo`shimcha ravishda quyidagi vaqtinchalik raqamlar orqali ham qabul qilinishini ma'lum qilamiz.

Aloqa markazining qo`shimcha telefon raqamlari:

Yuzaga kelgan noqulayliklar uchun uzr so‘raymiz.

0
2



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

“O‘zmilliybank” AJ: talabalar uchun qo‘shimcha imkoniyat

18.05.2022

Buxoroda “O‘zmilliybank” AJ raisligida Shanxay hamkorlik tashkilotining Banklararo birlashmasi...

16.05.2022

«O‘zmilliybank» AJ aksiyadorlarning yillik umumiy yig‘ilishini o‘tkazish to‘g‘risida

11.05.2022

“O‘zmilliybank” AJ: o‘z g‘oyalari va g‘ayrati bilan yangilikka intilgan yosh mutaxassislarga talab...

11.05.2022

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 18.05.2022 18:23:19

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2022 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Aloqa markazi

Aloqa ma'lumotlari

Aloqa markazining ish tartibi
dushanbadan jumagacha soat 9:00 dan 21:00 gacha

101 Amir Temur shoh ko‘chasi, Toshkent 100084

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish