Kuch ishonchda

Background
Qo'shimcha to'lovlarsiz qismlarga bo'lib sotib oling
Ustama narxlarsiz, 0 so’m boshlang’ich to’lov, 12 oygacha. O’zbekiston bo’ylab minglab do’konlar.
Batafsil
Background
Milliydagi omonatlar
Omonatlaringizni yanada foydaliroq qiling!
Batafsil
1344
+998 78 148 00 10 Aloqa markazi:
Ish vaqti soat 9:00 dan 21:00 gacha
NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

"Milliy" mobil ilovasi yuridik shaxslar uchun xizmatlarni amalga kiritmoqda!

28.12.2018 4812

O‘zbеkistonda ilk bor! Ham jismoniy, ham yuridik shaxslarga xizmat ko‘rsatuvchi yagona mobil bank! 


           
Faol tadbirkorlik, innovatsion g‘oyalar va tеxnologiyalarni qo‘llab-quvvatlash maqsadida O‘zmilliybank o‘z mijozlariga univеrsallik tamoyili asosida xizmat ko‘rsatmoqda.

Endi O‘zmilliybank mijozlariga masofadan turib xizmat ko‘rsatish uchun turli xil ilovalarni o‘rnatishga zarurat yo‘q. Bitta mobil ilovada hamma xizmatlar mujassam!

Qo‘shimcha ma’lumotlarni (78) 148-00-10 tеlеfon raqami orqali olishingiz mumkin.

“Milliy” mobil ilovasini bеpul App Store va Google Play dan yuklab olishingiz yoki quyidagi QR-kodlardan foydalanishingiz mumkin:

        


1
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 23.02.2024 18:59:56

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2024 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Яндекс.Метрика

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Texnik yordam NBU

Tarmoq

Xabar yuborildi!

Iltimos, elektron pochta manzilingizga javobni kuting

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati


Men sizning virtual yordamchingizman.
Yuklanmoqda...

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati


Выберите интересующую тему

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish