Kuch ishonchda

MasterCard Virtual

Komissiyalarsiz onlayn to‘lovlar!

Visa Direct

Maxsus sa’y-harakatlarsiz darhol o‘tkazmalar!

NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Мобильное приложение “Milliy” запускает услуги для юридических лиц!

28.12.2018 1896

Впервые в Узбекистане! Единственный мобильный банк для обслуживания и физических, и юридических лиц!
          
В целях поддержки активного предпринимательства, инновационных идей и технологий Узнацбанк предлагает услуги своим клиентам по принципу универсальности.

Теперь клиентам Узнацбанка не нужно устанавливать разные приложения для дистанционного обслуживания. В одном мобильном приложении есть всё!

Дополнительную информацию можно получить по телефону (78) 148-00-10. 

Скачайте мобильное приложение "Milliy" бесплатно в App Store и Google Play или воспользуйтесь следующими QR-кодами:

                 


 

                                                                       

 

 

0
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

Hurmatli bank mijozlari!

30.07.2021

“O‘zmilliybank”: biz yoshlarga doimo ko‘makdoshmiz

28.07.2021

“O‘zmilliybank” AJ ko‘magida ishlayotgan korxonada 800 nafardan ziyod kishi ishli bo‘ldi

26.07.2021

O'zmilliybank yoshlar biznes g'oyalarini qo'llab-quvvatlashga kreditlar ajratadi

23.07.2021

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 01.08.2021 16:00:01

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 15.02.2020 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2021 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Aloqa markazi

Aloqa ma'lumotlari

Aloqa markazining ish tartibi
dushanbadan jumagacha soat 9:00 dan 21:00 gacha

101 Amir Temur shoh ko‘chasi, Toshkent 100084

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.