Kuch ishonchda

Background
Avto to‘lov
Bo‘sh vaqtingizdan zavqlaning!
Batafsil
Background
Solfy muddatli to'lov kartasi
Foizsiz to'lash bilan xarid qilish
Batafsil
1344
+998 78 148 00 10 Aloqa markazi:
Ish vaqti soat 9:00 dan 21:00 gacha
NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

О проведении розыгрышей ценных призов по итогам 3 этапа акции от Milliy и суперприза

19.05.2023 148

Уважаемые клиенты!

22 мая 2023 года в 15.00 состоятся розыгрыши ценных призов по итогам 3 этапа и всей акции от мобильного приложения Milliy. Победители розыгрышей будут определены при помощи сервиса Random.org путем случайного отбора среди участников акции в прямом эфире на официальной странице Банка в Instagram.

Напоминаем, что для участия в розыгрыше по итогам 3 этапа было необходимо в период с 3 по 17 мая 2023 года в мобильном приложение Milliy провести оплату за коммунальные услуги на сумму от 100 000 сумов.

5 победителей розыгрыша станут обладателями международных карт Mastercard Gold c 1 000 000 сумов.

Для участия в розыгрыше суперприза акции - международной карты Mastercard Gold c 5 000 000 сумов нужно было принять участие во всех этапах акции.

Желаем всем удачи!

0
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 22.09.2023 05:13:32

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2023 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Texnik yordam NBU

Tarmoq

Xabar yuborildi!

Iltimos, elektron pochta manzilingizga javobni kuting

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati


Men sizning virtual yordamchingizman.
Yuklanmoqda...

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati


Выберите интересующую тему

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish