Kuch ishonchda

Background
Milliydagi omonatlar
Omonatlaringizni yanada foydaliroq qiling!
Batafsil
Background
Avto to‘lov
Bo‘sh vaqtingizdan zavqlaning!
Batafsil
1344
+998 78 148 00 10 Aloqa markazi:
Ish vaqti soat 9:00 dan 21:00 gacha
NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

O ‘zbekistonning xalqaro reytingi yuksalmoqda

18.02.2014 3502

O‘zA, 18.02.2014

      Toshkentda biznes yuritish bo‘yicha O‘zbekistonning xalqaro reytingini oshirish (“Doing Business”) masalalariga bag‘ishlangan davra suhbati bo‘lib o‘tdi.
      Tadbir O‘zbekiston Respublikasi Savdo-sanoat palatasi va BMT Taraqqiyot dasturining “Savdoni rivojlantirishga ko‘maklashish” hamda “O‘zbekiston biznes forumi” loyihalari hamkorligida tashkil etildi.
      Davra suhbatida turli vazirlik va idoralar, nodavlat notijorat tashkilotlari, ilmiy-tadqiqot institutlari, xalqaro tashkilotlar, tadbirkorlik subyektlari vakillari ishtirok etdi.
      “Doing Business” biznesni yuritish shartlari bo‘yicha mamlakatimizning xalqaro reytingini yanada oshirishga oid takliflar ishlab chiqish va muhokama qilish tadbirning asosiy maqsadi bo‘ldi. Ushbu reyting Jahon banki tarkibidagi Xalqaro moliya korporatsiyasining tadqiqotlar metodikasiga muvofiq tuziladi.
      O‘zbekiston Respublikasi Savdo-sanoat palatasi raisi A.Shayxov mamlakatimizda ishbilarmonlik muhitini izchillik bilan takomillashtirish Prezidentimiz rahnamoligida amalga oshirilayotgan iqtisodiy siyosatning muhim yo‘nalishlaridan biri ekanini alohida ta’kidladi. Kichik biznes va xususiy tadbirkorlikni rivojlantirish, iqtisodiyotimizga milliy va chet el investitsiyalarini keng jalb etish uchun qulay muhit yaratish bo‘yicha keng ko‘lamli ishlar amalga oshirilmoqda.
      2013-yilda mamlakatimizda 80 dan ortiq ruxsat berish tartib-taomili va litsenziyalanadigan faoliyatning 15 turi bekor qilindi, 65 turdagi statistik hisobot qisqartirildi va 23 turdagi hisobotni taqdim etish muddati o‘zgartirildi. Shuningdek, 22 turdagi interaktiv soliq xizmatlari amaliyotga joriy etildi, zarur ruxsatnomalarni berish muddati ikki barobar va mazkur jarayon to‘lovi besh barobar kamaytirildi.
      Mazkur chora-tadbirlar samarasida Jahon banki va Xalqaro moliya korporatsiyasining “Biznesni yuritish – 2014” (“Doing Business”) reytingidagi mamlakatimizning o‘rni sezilarli darajada oshdi. Mamlakatimizning reytingdagi mavqei biznes va xususiy mulkni ro‘yxatdan o‘tkazish, qurilishga ruxsat olish, kreditlash va xalqaro savdo mezonlari bo‘yicha mustahkamlandi.
Davra suhbati ishtirokchilari tadbirkorlik faoliyatini yuritish shartlarini yanada soddalashtirish masalalarini muhokama qilib, O‘zbekistonning xalqaro reytingiga bag‘ishlangan taqdimotlar va boshqa davlatlarning mazkur sohadagi tajribalari bilan tanishdi.
      – Qonunchiligi bozor ishtirokchilarining o‘zaro munosabatiga ko‘maklashadigan va muhim jamoat manfaatlarini himoya qiladigan davlatlar biznesni yuritish bo‘yicha yuqori reytingga sazovor bo‘ladi, – deydi Xalqaro moliya korporatsiyasining Markaziy Osiyo va Ozarbayjonda moliyaviy infratuzilmalarni mustahkamlash bo‘yicha konsultativ dasturi loyihasi muvofiqlashtiruvchisi A.Nasibov. – Xususiy tadbirkorlikni qo‘llab-quvvatlash va rivojlantirishga qaratilgan qonunchilik hujjatlarining hayotga tatbiq etilishi samarasida O‘zbekistonning “Doing Business” reytingidagi mavqei yuksalib bormoqda.
      Davra suhbati yakunida mamlakatimizning biznesni yuritish bo‘yicha reytingini yanada oshirish yuzasidan takliflar ishlab chiqildi.

1
1



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

Hurmatli “O‘zmilliybank” AJ mijozlari

«OʼZBEKISTON RESPUBLIKАSI TАSHQI IQTISODIY FАOLIYAT MILLIY BАNKI» АKSIYADORLIK JАMIYATI...

“O‘zmilliybank”AJ: sеrvis tarmog‘ida tashabbusli loyihalarni qo‘llab-quvvatlaymiz

“O‘zmilliybank” AJ: hududlarda tadbirkorlikni qo‘llab-quvvatlaymiz

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 21.06.2024 23:03:04

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2024 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Яндекс.Метрика

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Texnik yordam NBU

Tarmoq

Xabar yuborildi!

Iltimos, elektron pochta manzilingizga javobni kuting

Mavzular ro'yxatiga qaytish


Правила выдачи кредитов частным лицам
Определение кредитоспособности заемщика
1.1. При выдаче кредита частному лицу банк проводит анализ кредитоспособности заемщика.
1.2. Кредитоспособность заемщика определяется на основании его финансовой и кредитной истории, а также текущей финансовой ситуации.
1.3. Для определения кредитоспособности могут быть использованы следующие критерии
Условия выдачи кредита
При выдаче кредита частному лицу банк устанавливает следующие условия:

  • сумма кредита;
  • процентная ставка;
  • срок погашения кредита;
  • график платежей

Javob qanchalik foydali bo'ldi?

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati

Men sizning virtual yordamchingizman.
Yuklanmoqda...

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati

Выберите интересующую тему

O‘zmilliybankning yordam stoli

Qiziqarli mavzuni tanlang

Kartani blokdan chiqarish uchun karta ochilgan filialga shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat bilan murojaat etishingiz lozim.
Uzcard kartasi sms xabarnomasi bankomat orqali yoqish mumkun. Humo kartasining sms xabarnomasi karta ochilgan filial orqali yoqiladi.
Milliy va xorijiy valyutadagi barcha kartalarga Milliy ilova yordamida masofadan turib buyurtma berishingiz mumkin.
  • Agar Siz kartangizning PIN-kodini unutgan bo’lsangiz karta ochilgan bank filialiga shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat bilan murojaat qilishingiz lozim.
  • Kartangiz (UzCard/HUMO) yo’qolganda bankning “Milliy” ilovasi orqali o’zingiz bloklashingiz yoki bankning (78) 148- 00 10 raqamiga qo’ng’iroq qilib operatorlardan kartani bloklashini so’rashingiz mumkin.
Identifikatsiya qilish jarayoni masofadan turib, bevosita Milliy ilovasining o‘zida amalga oshiriladi. Buning uchun ilovaning asosiy ekranida yuqori chap burchakdagi photo_2023-04-28_11-16-22.jpg belgini bosing va menyudan "Identifikatsiya" opsiyasini tanlang va uning barcha bosqichlaridan o'ting.
  • Milliy ilovada ro’yhatdan o’tgan raqamni o’zgartirish uchun o’zingizga qulay bo’lgan O’zmilliybank filialiga shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat bilan murojaat qilishingiz mumkin.
  • Elektron hamyon- pul mablag’larni saqlash, shuningdek, hisobiga yoki bank kartasiga ilova orqali pul o’tkazish imkonini beruvchi tizim.
  • Parolni tiklash orqali “maxfiy savolga javob”ni kiritasiz.
Milliy bankda hozirda “Western Union”, “MoneyGram”, “Золотая Корона”, “Asia Express”, “Contact”, “Юнистрим”, “Swift” hamda “Сбер Банк” xalqaro pul o’tkazmalari mavjud.
Milliy mobil ilovasi foydalanuvchilari Rossiyadan pul o‘tkazmalarni "Sberbank onlayn" servisi yordamida milliy valyutadagi elektron hamyonga, Milliy bankning UzCard yoki HUMO kartasiga olishi mumkin.

O‘tkazma rublda amalga oshiriladi- elektron hamyonga yoki kartaga kelib tushishida u avtomatik tarzda so‘mga konvertatsiya qilinadi. Qo’shimcha komissiyalar undirilmaydi.
  • Visa Direct - “Milliy” mobil ilovasi orqali dunyoning 50 dan ortiq mamlakatlariga, shu jumladan O'zbekiston banklarining Visa kartalariga mablag' yuborish xizmati hisoblanadi.
  • shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat
  • o’tkazma nazorat raqami
  • jo’natuvchining ism Sharifi
  • jo’natuvchining mamlakati
  • kutilayotgan pul miqdori
  • NBFAUZ2X
O'zmilliybank omonatlarini “Milliy” ilova orqali masofadan ochish, to’ldirish va mustaqil monitoring qilish imkoniyatlarii mavjud.
  • Omonatingizni tasarruf etish huquqini uchinchi shaxsga berish uchun Notarial idora orqali tasdiqlangan ishonchnoma bo’lishi lozim.
  • Yo’q. Onlayn omonat ilova orqali yopiladi.
  • Kapitalizatsiya bu hisoblangan foizlarni omonatning asosiy summasiga qo’shish.
  • Ularda pul mablag’lari uchun qat’iy belgilangan muddat mavjud emas va omonatchi istalgan vaqtda o’z mablag’larini olishi mumkin.

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish