Kuch ishonchda

Background
Ta'lim krediti
Kunduzgi, kechki, sirtqi ta'lim shakllari uchun kredit
Подробнее
Background
Solfy hamkorlik dasturi
To'lov kartalarini qo'llab-quvvatlash bilan savdo hajmini oshiring
Подробнее
1344
+998 78 148 00 10 Aloqa markazi:
Ish vaqti soat 9:00 dan 21:00 gacha
NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

"O`zmilliybank" AJ jismoniy shaxs mijozlari diqqatiga

01.04.2020 14470

Respublikamiz hududlarida koronavirus infeksiyasi tarqalishining oldini olish bo`yicha karantin eʻlon qilinganligi, mijozlarning murojaatlari va Oʻzbekiston Respublikasi Markaziy bankining tavsiyalarini hamda mijozlarning bankka kelish imkoniyati cheklanganligini inobatga olib, "Oʻzmilliybank" AJ quyidagilarni ma’lum qiladi:

- bir tomonlama, jismoniy shaxslarga ajratilgan barcha turdagi kreditlar boʻyicha joriy yilning aprel-may-iyun (mart oyining toʻlanmasdan qolgan qismi) oylariga toʻgʻri keladigan asosiy qarz toʻlovlari toʻlov jadvalining qolgan davriga teng ravishda taqsimlangan holda koʻchirildi;

- oʻz vaqtida amalga oshirilmagan foiz toʻlovlari uchun penya xisoblanmaydi;

- mijoz iqtisodiy holatidan kelib chiqib, kredit toʻlovlarini muddatidan oldin yopish imkoniyati mavjud va qoʻshimcha toʻlovlarsiz amalga oshiriladi.

50
8



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 28.09.2022 12:30:28

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2022 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Aloqa markazi

Aloqa ma'lumotlari

Elektron murojaatlarning ish tartibi
dushanbadan jumagacha soat 09:00 dan soat 18:00 gacha

101 Amir Temur shoh ko‘chasi, Toshkent 100084

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish