Kuch ishonchda

Background
Visa Direct
Maxsus sa’y-harakatlarsiz darhol o‘tkazmalar!
Batafsil
Background
Milliydagi omonatlar
Omonatlaringizni yanada foydaliroq qiling!
Batafsil
1344
+998 78 148 00 10 Aloqa markazi:
Ish vaqti soat 9:00 dan 21:00 gacha
NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Победитель розыгрыша главного приза «Золотой акции» от АО "Узнацбанк" и Mastercard

17.02.2022 713

15 февраля 2022 года в прямом эфире был проведен розыгрыш главного приза среди участников «Золотой акции» - держателей международных платежных карт Mastercard АО "Узнацбанк", совершивших за весь период проведения акции, с 1 ноября 2021 года по 31 января 2022 года, транзакции на сумму от 100 долларов США (оплата за товары/услуги в терминалах торгово-сервисных предприятий или в сети Интернет).

Победителем розыгрыша и обладателем золотого слитка весом 50 грамм стал RAVSHANOV BERKIN.

Поздравляем нашего победителя!

Хотим поблагодарить всех за участие в нашей акции и еще раз поздравить всех ее победителей. «Золотая акция» закончилась, но впереди нас ждут новые акции и подарки.

Следите за нашими новостями.

1
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 27.02.2024 19:24:48

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2024 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Яндекс.Метрика

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Texnik yordam NBU

Tarmoq

Xabar yuborildi!

Iltimos, elektron pochta manzilingizga javobni kuting

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati


Men sizning virtual yordamchingizman.
Yuklanmoqda...

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati


Выберите интересующую тему

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish