Kuch ishonchda

Background
Visa Direct
Maxsus sa’y-harakatlarsiz darhol o‘tkazmalar!
Batafsil
Background
Solfy muddatli to'lov kartasi
Foizsiz to'lash bilan xarid qilish
Batafsil
1344
+998 78 148 00 10 Aloqa markazi:
Ish vaqti soat 9:00 dan 21:00 gacha
NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Состоялся форум Межбанковского объединения и Делового совета ШОС

13.06.2017 2827

8 июня в Астане накануне Саммита глав государств-членов Шанхайской организации сотрудничества состоялся первый совместный форум Межбанковского объединения ШОС и Делового совета ШОС.

В работе Форума принял участие Генеральный секретарь ШОС Р.Алимов.

Представители банковско-финансовых и деловых кругов ШОС впервые собрались вместе с целью обсуждения перспектив расширения и активизации совместного сотрудничества по продвижению торговли, экспортному финансированию банков на пространстве ШОС.

В своем выступлении Генеральный секретарь ШОС подчеркнул возрастающую роль и значение Межбанковского объединения и Делового совета в продвижении экономического и инвестиционного сотрудничества между банками и деловыми кругами на пространстве ШОС в контексте предстоящего Саммита и присоединения к «Семье ШОС» новых государств-членов — Индии и Пакистана.

Отмечая своевременность проведения Совместного форума, Генеральный секретарь ШОС выразил уверенность в том, что его участники «смогут определить совместные точки роста и направления экономического взаимодействия с тем, чтобы максимально задействовать солидный потенциал ведущих общественных экономических структур ШОС».

Р.Алимов призвал участников использовать открытый на Международной выставке «ЭКСПО Астана 2017» павильон ШОС для информационного сопровождения своей деятельности, а также пригласил выступить соучредителями «Экономического форума ШОС», проводимого накануне Совещаний министров, отвечающих за внешнеэкономическую деятельность. «Форум мог бы выступить научно-практической площадкой для широкого обмена мнениями по всему спектру многопланового экономического взаимодействия с участием финансовых, деловых и аналитических кругов», — резюмировал Генеральный Секретарь ШОС.

Участники Совместного форума подтвердили актуальность встречи и отметили важность налаживания и расширения совместного сотрудничества по приоритетным направлениям.

«Проведение совместного заседания Межбанковского объединения и Делового Совета ШОС является хорошей практикой, поскольку данный формат позволяет соотнести планы взаимодействия банков-участников МБО ШОС с текущими потребностями бизнеса в финансовых услугах. Полагаю, что состоявшаяся дискуссия по актуальным вопросам развития торгово-экономических связей на пространстве ШОС, а также конкретным предложениям по взаимной поддержке экспорта банками-участниками и партнерами МБО ШОС, была плодотворной. Необходимо продолжать данную практику, позволяющую задействовать синергию сотрудничества между структурами ШОС на благо развития экономик стран-участниц Организации», — прокомментировал председатель Банка развития Казахстана Болат Жамишев.

Межбанковское объединение ШОС и Деловой совет ШОС являются неправительственными организациями, объединяющими деловые и финансовые круги государств-членов ШОС, с целью финансирования и банковского обслуживания инвестиционных проектов, налаживания деловых контактов по приоритетным направлениям сотрудничества в рамках ШОС.

В период с 26 октября 2016 года по 25 октября 2017 года в МБО ШОС председательствует Банк развития Казахстана.

В период с 1 января по 31 декабря 2017 года в Правлении ДС ШОС председательствует Национальная часть ДС от Республики Казахстан.

Источник : UzReport.uz

0
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

Hurmatli "O‘zmilliybank" AJ mijozlari

Borliqni boricha aks ettirgan ijodkor

Hurmatli "O‘zmilliybank" AJ mijozlari

"O‘zmilliybank" AJ Surxondaryo viloyatida prеss-tur tashkil etdi

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 24.04.2024 14:34:48

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2024 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Яндекс.Метрика

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Texnik yordam NBU

Tarmoq

Xabar yuborildi!

Iltimos, elektron pochta manzilingizga javobni kuting

Mavzular ro'yxatiga qaytish


Правила выдачи кредитов частным лицам
Определение кредитоспособности заемщика
1.1. При выдаче кредита частному лицу банк проводит анализ кредитоспособности заемщика.
1.2. Кредитоспособность заемщика определяется на основании его финансовой и кредитной истории, а также текущей финансовой ситуации.
1.3. Для определения кредитоспособности могут быть использованы следующие критерии
Условия выдачи кредита
При выдаче кредита частному лицу банк устанавливает следующие условия:

  • сумма кредита;
  • процентная ставка;
  • срок погашения кредита;
  • график платежей

Javob qanchalik foydali bo'ldi?

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati


Men sizning virtual yordamchingizman.
Yuklanmoqda...

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati


Выберите интересующую тему

O‘zmilliybankning yordam stoli


Qiziqarli mavzuni tanlang

Kartani blokdan chiqarish uchun karta ochilgan filialga shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat bilan murojaat etishingiz lozim.
Uzcard kartasi sms xabarnomasi bankomat orqali yoqish mumkun. Humo kartasining sms xabarnomasi karta ochilgan filial orqali yoqiladi.
Milliy va xorijiy valyutadagi barcha kartalarga Milliy ilova yordamida masofadan turib buyurtma berishingiz mumkin.
  • Agar Siz kartangizning PIN-kodini unutgan bo’lsangiz karta ochilgan bank filialiga shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat bilan murojaat qilishingiz lozim.
  • Kartangiz (UzCard/HUMO) yo’qolganda bankning “Milliy” ilovasi orqali o’zingiz bloklashingiz yoki bankning (78) 148- 00 10 raqamiga qo’ng’iroq qilib operatorlardan kartani bloklashini so’rashingiz mumkin.
Identifikatsiya qilish jarayoni masofadan turib, bevosita Milliy ilovasining o‘zida amalga oshiriladi. Buning uchun ilovaning asosiy ekranida yuqori chap burchakdagi photo_2023-04-28_11-16-22.jpg belgini bosing va menyudan "Identifikatsiya" opsiyasini tanlang va uning barcha bosqichlaridan o'ting.
  • Milliy ilovada ro’yhatdan o’tgan raqamni o’zgartirish uchun o’zingizga qulay bo’lgan O’zmilliybank filialiga shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat bilan murojaat qilishingiz mumkin.
  • Elektron hamyon- pul mablag’larni saqlash, shuningdek, hisobiga yoki bank kartasiga ilova orqali pul o’tkazish imkonini beruvchi tizim.
  • Parolni tiklash orqali “maxfiy savolga javob”ni kiritasiz.
Milliy bankda hozirda “Western Union”, “MoneyGram”, “Золотая Корона”, “Asia Express”, “Contact”, “Юнистрим”, “Swift” hamda “Сбер Банк” xalqaro pul o’tkazmalari mavjud.
Milliy mobil ilovasi foydalanuvchilari Rossiyadan pul o‘tkazmalarni "Sberbank onlayn" servisi yordamida milliy valyutadagi elektron hamyonga, Milliy bankning UzCard yoki HUMO kartasiga olishi mumkin.

O‘tkazma rublda amalga oshiriladi- elektron hamyonga yoki kartaga kelib tushishida u avtomatik tarzda so‘mga konvertatsiya qilinadi. Qo’shimcha komissiyalar undirilmaydi.
  • Visa Direct - “Milliy” mobil ilovasi orqali dunyoning 50 dan ortiq mamlakatlariga, shu jumladan O'zbekiston banklarining Visa kartalariga mablag' yuborish xizmati hisoblanadi.
  • shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat
  • o’tkazma nazorat raqami
  • jo’natuvchining ism Sharifi
  • jo’natuvchining mamlakati
  • kutilayotgan pul miqdori
  • NBFAUZ2X
O'zmilliybank omonatlarini “Milliy” ilova orqali masofadan ochish, to’ldirish va mustaqil monitoring qilish imkoniyatlarii mavjud.
  • Omonatingizni tasarruf etish huquqini uchinchi shaxsga berish uchun Notarial idora orqali tasdiqlangan ishonchnoma bo’lishi lozim.
  • Yo’q. Onlayn omonat ilova orqali yopiladi.
  • Kapitalizatsiya bu hisoblangan foizlarni omonatning asosiy summasiga qo’shish.
  • Ularda pul mablag’lari uchun qat’iy belgilangan muddat mavjud emas va omonatchi istalgan vaqtda o’z mablag’larini olishi mumkin.

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish