Kuch ishonchda

MasterCard Virtual

Komissiyalarsiz onlayn to‘lovlar!

MasterCard Virtual

Komissiyalarsiz onlayn to‘lovlar!

NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Центральный банк Узбекистана выпустил мобильное приложение

02.09.2014 1313

Google Play размещено мобильное приложение Центрального банка (ЦБ) Республики Узбекистан.

Мобильное приложение предоставляет пользователям он-лайн доступ к общедоступным информационным ресурсам ЦБ в сети интернет. С помощью нового приложения пользователи могут ознакомиться с деятельностью ЦБ, списком кредитных организаций Узбекистана, образцами банкнот и монет, а также курсами валют.

Приложение разработано в виде информационного справочника, предоставляющего пользователю возможность быстрого доступа и поиска информации по его разделам.

Приложение доступно на узбекском, английском и русском языках

 

 

UzReport

0
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

"O`zmilliybank" AJdan “30 yil birgamiz” aksiyasi sovrinlarining uchinchi o‘yini g‘oliblari

07.12.2021

“O‘zmilliybank” AJ va Mastercarddan “Oltin aksiya”ning qimmatbaho sovg‘alari birinchi oraliq...

07.12.2021

“O‘zmilliybank” AJ: krеdit bo‘limi xodimlari malaka oshirmoqda

07.12.2021

“30 yil birgamiz ” aksiyasining qimmatbaho sovg‘alari oraliq o‘yinini o‘tkazish to‘g‘risida

07.12.2021

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 07.12.2021 16:32:06

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 15.02.2020 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2021 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Aloqa markazi

Aloqa ma'lumotlari

Aloqa markazining ish tartibi
dushanbadan jumagacha soat 9:00 dan 21:00 gacha

101 Amir Temur shoh ko‘chasi, Toshkent 100084

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish