Kuch ishonchda

Visa Direct

Maxsus sa’y-harakatlarsiz darhol o‘tkazmalar!

Avto to‘lov

Bo‘sh vaqtingizdan zavqlaning!

NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Центральный банк Узбекистана выпустил мобильное приложение

02.09.2014 1105

Google Play размещено мобильное приложение Центрального банка (ЦБ) Республики Узбекистан.

Мобильное приложение предоставляет пользователям он-лайн доступ к общедоступным информационным ресурсам ЦБ в сети интернет. С помощью нового приложения пользователи могут ознакомиться с деятельностью ЦБ, списком кредитных организаций Узбекистана, образцами банкнот и монет, а также курсами валют.

Приложение разработано в виде информационного справочника, предоставляющего пользователю возможность быстрого доступа и поиска информации по его разделам.

Приложение доступно на узбекском, английском и русском языках

 

 

UzReport

0
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

“O‘zmilliybank” AJ ko‘magida ishlayotgan korxonada 800 nafardan ziyod kishi ishli bo‘ldi

26.07.2021

O'zmilliybank yoshlar biznes g'oyalarini qo'llab-quvvatlashga kreditlar ajratadi

23.07.2021

“O‘zmilliybank” AJ bino fasadini ta’mirlash bo'yicha tanlov e'lon qiladi

23.07.2021

“O‘zmilliybank” AJ asfalt qoplamasini ta’mirlash ishlari bo'yicha tanlov e'lon qiladi

23.07.2021

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 27.07.2021 16:00:01

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 15.02.2020 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2021 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Aloqa markazi

Aloqa ma'lumotlari

Aloqa markazining ish tartibi
dushanbadan jumagacha soat 9:00 dan 21:00 gacha

101 Amir Temur shoh ko‘chasi, Toshkent 100084

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.