Kuch ishonchda

Background
Ta'lim krediti
Kunduzgi, kechki, sirtqi ta'lim shakllari uchun kredit
Подробнее
Background
Avto to‘lov
Bo‘sh vaqtingizdan zavqlaning!
Подробнее
1344
+998 78 148 00 10 Aloqa markazi:
Ish vaqti soat 9:00 dan 21:00 gacha
NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Услуги 'Банк-клиент' и 'Интернет-банкинг' в Узбекистане используют свыше 46 тыс. пользователей

13.08.2013 9503

      В настоящее время в Узбекистане насчитывается 46124 пользователя услугами «Банк-клиент» и «Интернет-банкинг», 143891 пользователь – «Смс-банкинга» и «Мобильного-банкинга». Отметим, что количество пользователей постоянно растет.

     Коммерческие банки уменьшили до 20% размер платы, взимаемой за обслуживание счетов субъектов малого бизнеса, осуществляющих платежи в электронной форме.

     Кроме того, при покупке хозяйствующими субъектами товаров с использованием корпоративных пластиковых карт чеки платежных терминалов приравнены к первичным бухгалтерским документам. Субъекты малого бизнеса и предпринимательства самостоятельно сдают в кассы банков наличную денежную выручку, не превышающую 20-кратный размер минимальной заработной платы. Осуществление розничных платежей современными способами сокращает оборот наличной денежной массы.

     UzReport 5.08.2013

4
3



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 28.09.2022 20:49:49

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2022 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Aloqa markazi

Aloqa ma'lumotlari

Elektron murojaatlarning ish tartibi
dushanbadan jumagacha soat 09:00 dan soat 18:00 gacha

101 Amir Temur shoh ko‘chasi, Toshkent 100084

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish