Kuch ishonchda

Background
Solfy muddatli to'lov kartasi
Foizsiz to'lash bilan xarid qilish
Batafsil
Background
Ta'lim krediti
Kunduzgi, kechki, sirtqi ta'lim shakllari uchun kredit
Batafsil
1344
+998 78 148 00 10 Aloqa markazi:
Ish vaqti soat 9:00 dan 21:00 gacha
NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Уважаемые клиенты АО «Узнацбанк»

04.11.2021 362

Согласно Протокола Комитета по управлению Активами и пассивами АО “Узнацбанк” №158 от 4 ноября 2021 года, вносятся изменения в нижеследующие разделы тарифов Банка по оказанию услуг физическим и юридическим лицам:

I.     Тарифы по обслуживанию физических лиц:

1.     Открытие и ведение банковских счетов, счетов по вкладам;

2.     Операции по банковским счетам/картам в наличной/безналичной форме, оплата за розничные банковские услуги;

3.     Предоставление дистанционных услуг (sms, push уведомление, оплата за разные товары/работы/услуги, онлайн конвертация, открытие/закрытие вкладов/счетов/карт и др. услуги).

 

II.     Тарифы по обслуживанию юридических лиц и индивидуальных предпринимателей:

1.             Услуги, оказываемые клиентам по банковским картам.

Данные изменения будут вступать в силу с 15 ноября 2021 года.

1
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 22.02.2024 18:02:43

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2024 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Яндекс.Метрика

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Texnik yordam NBU

Tarmoq

Xabar yuborildi!

Iltimos, elektron pochta manzilingizga javobni kuting

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati


Men sizning virtual yordamchingizman.
Yuklanmoqda...

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati


Выберите интересующую тему

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish