Kuch ishonchda

Milliydagi omonatlar

Omonatlaringizni yanada foydaliroq qiling!

Avto to‘lov

Bo‘sh vaqtingizdan zavqlaning!

NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Уважаемые клиенты!

01.03.2019 2145

В соответствии с распоряжением Узнацбанка №283/14  от 11 февраля 2019 года, сообщаем Вам о том, что с 1 марта 2019 года прекращена эксплуатация модуля «NBU Зарплатный проект»  в системе «Online bank» (https://my.nbu.com/pro). 

В связи с этим, Узнацбанк рекомендует своим клиентам подключиться к новой услуге интернет банкинга - «IBANK». 

С помощью интернет банкинга «IBANK» клиенты могут осуществлять различные банковские операции, включая отправку в банк  «Электронных ведомостей зарплаты», а также пополнение счетов корпоративных карт. 

Подключение услуги, получение электронного ключа ЭЦП системы «IBANK», а также пользование им осуществляется бесплатно. 

Для подключения услуги «IBANK», просим Вас обратиться в обслуживающий филиал Узнацбанка.

 

0
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

“O‘zmilliybank” AJ eng yaxshi takliflarni tanlashini ma’lum qiladi

02.12.2021

“O‘zmilliybank” AJ eng yaxshi takliflarni tanlashini ma’lum qiladi

01.12.2021

“O‘zmilliybank” AJ eng yaxshi takliflarni tanlashini ma’lum qiladi

29.11.2021

“Korrupsiya rivojlanishimizga to‘siq” mavzusidagi sеminar

29.11.2021

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 05.12.2021 16:00:01

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 15.02.2020 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2021 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Aloqa markazi

Aloqa ma'lumotlari

Aloqa markazining ish tartibi
dushanbadan jumagacha soat 9:00 dan 21:00 gacha

101 Amir Temur shoh ko‘chasi, Toshkent 100084

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish