Kuch ishonchda

MilliyOn

Hozirning o‘zida muhim xaridlar!

Avto to‘lov

Bo‘sh vaqtingizdan zavqlaning!

NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Узнацбанк объявляет конкурс по выбору страховой компании

18.01.2019 1438

Узнацбанк объявляет конкурса по выбору страховой компании для страхования клиентов при открытии премиальных карт в Национальном банке внешнеэкономической деятельности Республики Узбекистан.

 Заинтересованных лиц просим подать конкурсное предложение на участие в открытом конкурсе до 12-00 28 января 2019г. по адресу:

Республика Узбекистан, 100047, г. Ташкент, ул. Истикбол, 23.

Национальный банк внешнеэкономической деятельности Республики Узбекистан

Департамент розничного бизнеса

Телефон: (+998) 71 233-17-59 вн. 30-89

e-mail: HAhunova@central.nbu.com

e-mail: HHalikova@central.nbu.com

Контактные лица – Ахунова Хилола Алишеровна, Халикова Хуршида Талатовна.

Конкурсная документация и техническое задание

0
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

“O‘zmilliybank” AJ eng yaxshi takliflarni tanlashini ma’lum qiladi

29.11.2021

“Korrupsiya rivojlanishimizga to‘siq” mavzusidagi sеminar

29.11.2021

“O‘zmilliybank” AJ eng yaxshi takliflarni tanlashini ma’lum qiladi

29.11.2021

Forum: muhim hamkorlik asosi

26.11.2021

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 30.11.2021 18:05:29

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 15.02.2020 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2021 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Aloqa markazi

Aloqa ma'lumotlari

Aloqa markazining ish tartibi
dushanbadan jumagacha soat 9:00 dan 21:00 gacha

101 Amir Temur shoh ko‘chasi, Toshkent 100084

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish