Kuch ishonchda

Milliydagi omonatlar

Omonatlaringizni yanada foydaliroq qiling!

MilliyOn

Hozirning o‘zida muhim xaridlar!

NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

В октябре текущего года АГМК сэкономил топливно-энергетические ресурсы на 2,394 млрд. сумов

18.11.2013 1030

В числе мероприятий, разработанных подразделениями ОАО «Алмалыкского горно-металлургического комбината» (АГМК) по снижению себестоимости выпускаемой продукции, одним из основных является экономия топливно-энергетических ресурсов (ТЭР).

В октябре текущего года экономия электроэнергии цехами и подразделениями АГМК составила 1,33 млрд. сумов. В частности, за счет снижения нагрузки в часы максимум (10 мегаватт) было сэкономлено 164,75 млн. сумов, а за счет экономии активной электроэнергии (12408,9 тыс. киловатт-час) – 1,17 млрд. сумов.

В свою очередь, экономия природного газа составила 7004 тыс. кубических метров на сумму 1,06 млрд. сумов.

В целом экономия ТЭР за октябрь текущего года составила 2,39 млрд. сумов.

0
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

“O‘zmilliybank” AJ eng yaxshi takliflarni tanlashini ma’lum qiladi

29.11.2021

“Korrupsiya rivojlanishimizga to‘siq” mavzusidagi sеminar

29.11.2021

“O‘zmilliybank” AJ eng yaxshi takliflarni tanlashini ma’lum qiladi

29.11.2021

Forum: muhim hamkorlik asosi

26.11.2021

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 01.12.2021 10:21:55

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 15.02.2020 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2021 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Aloqa markazi

Aloqa ma'lumotlari

Aloqa markazining ish tartibi
dushanbadan jumagacha soat 9:00 dan 21:00 gacha

101 Amir Temur shoh ko‘chasi, Toshkent 100084

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish