Kuch ishonchda

Sberbankdan o‘tkazmalar

"O'zmilliybank" ning eng foydali kursi bo‘yicha!

MilliyOn

Hozirning o‘zida muhim xaridlar!

NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Вниманию клиентов

01.04.2020 6046

Во исполнение Постановления Кабинета Министров Республики Узбекистан №ПКМ-176 от 23 марта 2020 года "О дополнительных мерах против распространения коронавирусной инфекции", а также в целях организации дистанционного оказания услуг, обращения банковских потребителей будут приниматься в электронном виде на почтовую службу support@nbu.uz. Обращения через номер Call-центра (78) 148 00 10 будут приниматься еще по нижеследующим дополнительным временным номерам.

Дополнительные номера телефонов Call-центра:

·       (+998) 933-807-888;

·       (+998) 933-827-888;

·       (+998) 933-837-888;

·       (+998) 933-897-888;

·       (+998) 933-835-505;

·       (+998) 933-875-505.

Приносим свои извинения за доставленные неудобства.

7
22



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

«O‘zmilliybank» AJ aksiyadorlarning yillik umumiy yig‘ilishini o‘tkazish to‘g‘risida

11.05.2022

“O‘zmilliybank” AJ: o‘z g‘oyalari va g‘ayrati bilan yangilikka intilgan yosh mutaxassislarga talab...

11.05.2022

"O‘zmilliybank" AJ Qashqadaryo viloyatiga Prеss-tur tashkil etdi

07.05.2022

Ogoh bo‘ling, firibgarlar

07.05.2022

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 16.05.2022 09:36:55

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2022 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Aloqa markazi

Aloqa ma'lumotlari

Aloqa markazining ish tartibi
dushanbadan jumagacha soat 9:00 dan 21:00 gacha

101 Amir Temur shoh ko‘chasi, Toshkent 100084

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish