Kuch ishonchda

Milliydagi omonatlar

Omonatlaringizni yanada foydaliroq qiling!

Milliydagi omonatlar

Omonatlaringizni yanada foydaliroq qiling!

NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

“Voditeli Tashkenta” guruhidagi post yuzasidan O‘zmilliybank RADDIYaSI

28.08.2019 1658

Mazkur e'lon Islam Batirov ismli foydalanuvchi tomonidan yozilgan bo‘lib, e'londa Nozima Ayxodjaeva ismli fuqaro narkotik moddalar iste'mol qilgan holda avtotransport vositasini boshqargani, bu fuqaro O‘zmilliybank xodimi ekanligi aytilgan va bu holat bo‘yicha bank tomonidan izoh berilmayotganligi bo‘yicha e'tiroz bildirilgan.

Mazkur (post) e'londa ismi qayd etilgan fuqaro Ayxodjaeva Nozima Xasanovna O‘zmilliybank tizimida faoliyat ko‘rsatmaydi.

O‘zmilliybank Matbuot xizmati 71 235 45 36 telefon raqami orqali asosli va sifatli ma'lumotlarni berishga doimiy ravishda tayyorligini ma'lum qiladi.

0
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

"O`zmilliybank" AJdan “30 yil birgamiz” aksiyasi sovrinlarining uchinchi o‘yini g‘oliblari

07.12.2021

“O‘zmilliybank” AJ va Mastercarddan “Oltin aksiya”ning qimmatbaho sovg‘alari birinchi oraliq...

07.12.2021

“O‘zmilliybank” AJ: krеdit bo‘limi xodimlari malaka oshirmoqda

07.12.2021

“30 yil birgamiz ” aksiyasining qimmatbaho sovg‘alari oraliq o‘yinini o‘tkazish to‘g‘risida

07.12.2021

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 08.12.2021 16:00:01

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 15.02.2020 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2021 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Aloqa markazi

Aloqa ma'lumotlari

Aloqa markazining ish tartibi
dushanbadan jumagacha soat 9:00 dan 21:00 gacha

101 Amir Temur shoh ko‘chasi, Toshkent 100084

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish