Kuch ishonchda

Background
Avto to‘lov
Bo‘sh vaqtingizdan zavqlaning!
Batafsil
Background
Solfy muddatli to'lov kartasi
Foizsiz to'lash bilan xarid qilish
Batafsil
1344
+998 78 148 00 10 Aloqa markazi:
Ish vaqti soat 9:00 dan 21:00 gacha
NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

O‘zmilliybank: korrupsiyaga qarshi kurash - muhim vazifa

28.12.2019 2718

“Korrupsiya - bu jamiyatni turli yo’llar bilan iskanjaga oladigan dahshatli illatdir.

U demokratiya va huquq ustuvorligi asoslariga putur yetkazadi, inson huquqlari

buzilishiga olib keladi, bozorlar faoliyatiga to’sqinlik qiladi, hayot sifatini yomonlashtiradi

va odam xavfsizligiga tahdid soladigan uyushgan jinoyatchilik, terrorizm

va boshqa hodisalar ildiz otib, gullashi uchun sharoit yaratib beradi”.

BMTning “Korrupsiyaga qarshi kurash to’g’risida”gi Konvensiyasidan

 

 

So’ngi yillarda yurtimizda har bir sohada juda ko’plab ijobiy islohatlar olib borilmoqda. Shunday islohatlardan biri shubxasiz korrupsiyani oldini olish va unga qarshi kurashga qaratilgan. O’zbekiston Respublikasining 2017 yil 3 yanvardagi “Korrupsiyaga qarshi kurashish to’g’risida”gi O’RQ-419-son qonuni O’zbekiston Respublikasi Prezidentinig 2017 yil 2 fevraldagi “korrupsiyaga qarshi kurashish to’g’risida”gi O’zbekiston Respublikasi qonuning qoidalarini amalga oshirish chora tadbirlari to’g’risida”gi PQ-2752-son qarorlari bunga yaqol misol bo’ladi.

O’zbekiston Respublikasi Tashqi iqtisodiy faoliyat milliy banki ham davr bilan hamnafas barqaror rivojlanib kelmoqda. Shu bilan bir qatorda korrupsiyaga qarshi kurashish va uni oldini olish borasida ishlar olib borilmoqda. Hech kimga sir emaski ortiqcha qog’ozbozlik yurtimizda faoliyat olib borayotgan tashkilotlarlarning og’riqli nuqtalridan biri hisoblanib, bu o’z nabatida xizmat ko’rsatayotgan mijozlarga noqulaylikni yaratish bilan bir qatorda korrupsiyani keltirib chiqarashi mumkin. 

Shu sababdan Milliy bank tizimida mijozlarga masofadan hizmat (elektiron) ko’rsatishning turlarini kengaytirish bo’yicha ishlar olib borilmoqda. Hususan “Milliy” mobil ilova orqali hozirgi kunda mijozlarimiz o’z hisob varaqlarini onlayn tizmda boshqarishlari, hisobvaqar qoldiqlarini ko’rishlari, kerakli hisob raqamlarga pullarni o’tkazishlari mumkin. Shuningdek, jismoniy shaxslar ushbu ilova orqali o’z plastik kartochkalirini boshqarishi, bankka kelmasdan turib, plastik kartadagi pul mablag’larini omonatga qo’yishlari va o’z vaqtida foiz to’lovlarini olishlari mumkin. Kunning istalgan qismida o’z so’m kartaradigi pul mablag’larini AQSh dollariga almashtirishlari yoki turli to’lovlarni amalga oshirish imkoniyatlari yaratildi. Shu yilning o’zida Toshkent shahridagi deyarli barcha tumanlarda kecha-yu kunduz hizmat qiladigan 24/7 shaxobchalarining ochilishi esa mijozlarning kunning istalgan qismida plastik kartochkalaridan naqd pullarni yechib olish yoki kirim qilishlari imkonini yaratdi.

Mijozlarning murojatlarini o’z vaqtida samarali hal qilish bo’yicha ham tizim ishlab chiqildi. Milliy bankning ijtimoiy tarmoqlarda rasmiy kanallari ishga tushirildi. Filialarda fuqarolar qabul xonasi tashkil etilib, har bir murojaat o’z vaqtida ko’rib chiqilmoqda. Bu ham o’z navbatida korrupsiya qarshi kurashishning bir usulidir. Chunki mijozning muamolarini eshitadigan, uni hal qiladan tizm yo’q joyda korrupsiyaning ildiz otishi muqarrardir.

Korrupsiya kecha yoki bugun paydo bo’lib qolmagan. Unga qarshi kurashish ham osonlikcha bo’lmasligi aniq. Korrupsiya rivojlanishiga to’sqinlik qiluvchi muhitni shakllantirish orqali unga qarshi samarali kurashish mumkin.


Baxromov Alijon 

O`zmilliybank Uchtеpa filiali

Chakana amaliyotlari bo‘lim boshlig‘i

      

0
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

“O‘zmilliybank” AJ: hududlarda tadbirkorlikni qo‘llab-quvvatlaymiz

“O‘zmilliybank” AJ O’zbekistonda ilk bor yuridik shaxslar uchun masofaviy hisob raqamini...

"O‘zmilliybank" AJ ACCA Approved Employer maqomini qo'lga kiritdi

Hurmatli “O‘zmilliybank” AJ mijozlari

Oxirgi yangilanish sanasi: 17.06.2024 15:37:21

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2024 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Яндекс.Метрика

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Texnik yordam NBU

Tarmoq

Xabar yuborildi!

Iltimos, elektron pochta manzilingizga javobni kuting

Mavzular ro'yxatiga qaytish


Правила выдачи кредитов частным лицам
Определение кредитоспособности заемщика
1.1. При выдаче кредита частному лицу банк проводит анализ кредитоспособности заемщика.
1.2. Кредитоспособность заемщика определяется на основании его финансовой и кредитной истории, а также текущей финансовой ситуации.
1.3. Для определения кредитоспособности могут быть использованы следующие критерии
Условия выдачи кредита
При выдаче кредита частному лицу банк устанавливает следующие условия:

  • сумма кредита;
  • процентная ставка;
  • срок погашения кредита;
  • график платежей

Javob qanchalik foydali bo'ldi?

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati

Men sizning virtual yordamchingizman.
Yuklanmoqda...

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati

Выберите интересующую тему

O‘zmilliybankning yordam stoli

Qiziqarli mavzuni tanlang

Kartani blokdan chiqarish uchun karta ochilgan filialga shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat bilan murojaat etishingiz lozim.
Uzcard kartasi sms xabarnomasi bankomat orqali yoqish mumkun. Humo kartasining sms xabarnomasi karta ochilgan filial orqali yoqiladi.
Milliy va xorijiy valyutadagi barcha kartalarga Milliy ilova yordamida masofadan turib buyurtma berishingiz mumkin.
  • Agar Siz kartangizning PIN-kodini unutgan bo’lsangiz karta ochilgan bank filialiga shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat bilan murojaat qilishingiz lozim.
  • Kartangiz (UzCard/HUMO) yo’qolganda bankning “Milliy” ilovasi orqali o’zingiz bloklashingiz yoki bankning (78) 148- 00 10 raqamiga qo’ng’iroq qilib operatorlardan kartani bloklashini so’rashingiz mumkin.
Identifikatsiya qilish jarayoni masofadan turib, bevosita Milliy ilovasining o‘zida amalga oshiriladi. Buning uchun ilovaning asosiy ekranida yuqori chap burchakdagi photo_2023-04-28_11-16-22.jpg belgini bosing va menyudan "Identifikatsiya" opsiyasini tanlang va uning barcha bosqichlaridan o'ting.
  • Milliy ilovada ro’yhatdan o’tgan raqamni o’zgartirish uchun o’zingizga qulay bo’lgan O’zmilliybank filialiga shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat bilan murojaat qilishingiz mumkin.
  • Elektron hamyon- pul mablag’larni saqlash, shuningdek, hisobiga yoki bank kartasiga ilova orqali pul o’tkazish imkonini beruvchi tizim.
  • Parolni tiklash orqali “maxfiy savolga javob”ni kiritasiz.
Milliy bankda hozirda “Western Union”, “MoneyGram”, “Золотая Корона”, “Asia Express”, “Contact”, “Юнистрим”, “Swift” hamda “Сбер Банк” xalqaro pul o’tkazmalari mavjud.
Milliy mobil ilovasi foydalanuvchilari Rossiyadan pul o‘tkazmalarni "Sberbank onlayn" servisi yordamida milliy valyutadagi elektron hamyonga, Milliy bankning UzCard yoki HUMO kartasiga olishi mumkin.

O‘tkazma rublda amalga oshiriladi- elektron hamyonga yoki kartaga kelib tushishida u avtomatik tarzda so‘mga konvertatsiya qilinadi. Qo’shimcha komissiyalar undirilmaydi.
  • Visa Direct - “Milliy” mobil ilovasi orqali dunyoning 50 dan ortiq mamlakatlariga, shu jumladan O'zbekiston banklarining Visa kartalariga mablag' yuborish xizmati hisoblanadi.
  • shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat
  • o’tkazma nazorat raqami
  • jo’natuvchining ism Sharifi
  • jo’natuvchining mamlakati
  • kutilayotgan pul miqdori
  • NBFAUZ2X
O'zmilliybank omonatlarini “Milliy” ilova orqali masofadan ochish, to’ldirish va mustaqil monitoring qilish imkoniyatlarii mavjud.
  • Omonatingizni tasarruf etish huquqini uchinchi shaxsga berish uchun Notarial idora orqali tasdiqlangan ishonchnoma bo’lishi lozim.
  • Yo’q. Onlayn omonat ilova orqali yopiladi.
  • Kapitalizatsiya bu hisoblangan foizlarni omonatning asosiy summasiga qo’shish.
  • Ularda pul mablag’lari uchun qat’iy belgilangan muddat mavjud emas va omonatchi istalgan vaqtda o’z mablag’larini olishi mumkin.

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish