Kuch ishonchda

Visa Direct

Maxsus sa’y-harakatlarsiz darhol o‘tkazmalar!

MasterCard Virtual

Komissiyalarsiz onlayn to‘lovlar!

NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Банковские услуги занимают 89,6% в структуре финансовых услуг Узбекистана

24.04.2016 1426

Банковские услуги занимают 89,6% в структуре финансовых услуг Узбекистана

UzReport.uz

  Центральный банк Республики Узбекистан провел расширенное заседание Правления, посвященное итогам деятельности банковской системы за I квартал 2016 года.

  На заседании было отмечено, что из года в год растет доля банковских услуг в структуре финансовых услуг, а в отчетном периоде данный показатель составил 89,6% и вырос в 1,2 раза по сравнению с аналогичным периодом прошлого года. Это результат целевых мер по расширению объема и повышению качества оказываемых банковских услуг населению и субъектам предпринимательства.

  Кроме того, на сегодняшний день принимается ряд мер по дальнейшему развитию безналичных платежей, что демонстрирует интенсивный рост количества выпускаемых в обращение пластиковых карточек. Сегодня в республике эмитировано более 17,1 млн. пластиковых карт, а количество установленных терминалов достигло 190,8 тыс. штук.

UzReport.uz

0
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 13.08.2022 19:54:34

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2022 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Aloqa markazi

Aloqa ma'lumotlari

Elektron murojaatlarning ish tartibi
dushanbadan jumagacha soat 09:00 dan soat 18:00 gacha

101 Amir Temur shoh ko‘chasi, Toshkent 100084

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish