Kuch ishonchda

MilliyOn

Hozirning o‘zida muhim xaridlar!

MilliyOn

Hozirning o‘zida muhim xaridlar!

NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Новая услуга для вашего бизнеса: оплата по QR-коду.

26.07.2019 1939

Данная услуга позволит предприятиям торговли и сферы услуг (индивидуальным предпринимателям и юридическим лицам) ускорить процесс обслуживания клиентов.⠀

Оплата происходит очень быстро, при этом нет необходимости в POS-терминале, в наличных деньгах или банковской карте — клиенту достаточно иметь при себе лишь смартфон с мобильным приложением Milliy.⠀

QR-платежи — универсальный и удобный инструмент для вашего бизнеса вне зависимости от формата предприятия. Это может быть и онлайн-торговля, если вы владелец интернет-магазина. ⠀

Также опция будет полезна в сфере общественного питания (рестораны, кафе, бары и др.). QR-код на чеке позволит клиенту, не подходя к кассе, моментально расплатиться с помощью данной функции. ⠀

Регистрируйте QR-код в системе IBank.

1
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

Hurmatli bank mijozlari!

30.07.2021

“O‘zmilliybank”: biz yoshlarga doimo ko‘makdoshmiz

28.07.2021

“O‘zmilliybank” AJ ko‘magida ishlayotgan korxonada 800 nafardan ziyod kishi ishli bo‘ldi

26.07.2021

O'zmilliybank yoshlar biznes g'oyalarini qo'llab-quvvatlashga kreditlar ajratadi

23.07.2021

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 01.08.2021 16:00:01

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 15.02.2020 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2021 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Aloqa markazi

Aloqa ma'lumotlari

Aloqa markazining ish tartibi
dushanbadan jumagacha soat 9:00 dan 21:00 gacha

101 Amir Temur shoh ko‘chasi, Toshkent 100084

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.