Kuch ishonchda

MasterCard Virtual

Komissiyalarsiz onlayn to‘lovlar!

Avto to‘lov

Bo‘sh vaqtingizdan zavqlaning!

NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Обзор передовой международной практики совершенствования порядка оказания государственных услуг (BPR).

15.05.2017 1362

Настоящий обзор разработан в рамках совместного проекта ПРООН и Министерства по развитию информационных технологий и коммуникаций Республики Узбекистан «Продвижение электронного правительства для улучшения качества предоставления государственных услуг».

Программа развития Организации объединенных наций (ПРООН) является глобальной сетью развития ООН, выступающей в поддержку преобразований, которая предоставляет странам доступ к источникам знаний, передовому опыту и ресурсам, в целях содействия повышению уровня жизни людей. Мы работаем в 166 странах, взаимодействуя с ними в выработке их собственных решений, направленных на решение проблем глобального и национального развития. В развитии национального потенциала страны используется опыт ПРООН и широкого круга ее партнеров.

[place_file path="https://nbu.uz/wp-content/uploads/Obzor-mezhdunarodnogo-opyta-po-BPR.pdf" title="Обзор международного опыта по BPR"]

0
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 08.08.2022 15:09:02

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2022 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Aloqa markazi

Aloqa ma'lumotlari

Elektron murojaatlarning ish tartibi
dushanbadan jumagacha soat 09:00 dan soat 18:00 gacha

101 Amir Temur shoh ko‘chasi, Toshkent 100084

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish