Kuch ishonchda

Background
Solfy hamkorlik dasturi
To'lov kartalarini qo'llab-quvvatlash bilan savdo hajmini oshiring
Подробнее
Background
Ta'lim krediti
Kunduzgi, kechki, sirtqi ta'lim shakllari uchun kredit
Подробнее
1344
+998 78 148 00 10 Aloqa markazi:
Ish vaqti soat 9:00 dan 21:00 gacha
NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Вниманию потребителей банковских услуг

27.03.2020 2123

Сегодня во всем мире человечество переживает не лучшие времена. Коронавирусная инфекция распространилась в более чем 190 странах и стала пандемией. Число пациентов превысило 450 000, а число смертей превысило 21 000.

К сожалению, эта болезнь не обошла и нашу страну. Оставаться дома в такой ситуации - лучшее решение, а также соблюдать гигиену.

В течение карантинного периода платежи могут осуществляться без выезда на улицу. Такое удобство для Вас обеспечивает АО "Узнацбанк".

Все, что вам нужно сделать, это воспользоваться дистанционными банковскими услугами через мобильное приложение "Milliy". Посредством данного приложения можно переводить средства с карты на карту, оплачивать коммунальные платежи, производить онлайн-конвертацию и другие банковские операции. Карантин в этом не может быть препятствием!

Приложение в Google Play

Приложение в App Store

1
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 27.09.2022 11:30:19

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2022 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Aloqa markazi

Aloqa ma'lumotlari

Elektron murojaatlarning ish tartibi
dushanbadan jumagacha soat 09:00 dan soat 18:00 gacha

101 Amir Temur shoh ko‘chasi, Toshkent 100084

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish