The power of trust

Background
Auto Payment
Enjoy your free time!
More details
Background
Solfy Installment Card
Shopping with interest-free installments
More details
Accessibility
View:
Font size:
1344
+998 78 148 00 10 Call Centre:
Operating hours from 9 AM to 9 PM
NBU in social networks:

Вниманию потребителей банковских услуг

27.03.2020 2993

Сегодня во всем мире человечество переживает не лучшие времена. Коронавирусная инфекция распространилась в более чем 190 странах и стала пандемией. Число пациентов превысило 450 000, а число смертей превысило 21 000.

К сожалению, эта болезнь не обошла и нашу страну. Оставаться дома в такой ситуации - лучшее решение, а также соблюдать гигиену.

В течение карантинного периода платежи могут осуществляться без выезда на улицу. Такое удобство для Вас обеспечивает АО "Узнацбанк".

Все, что вам нужно сделать, это воспользоваться дистанционными банковскими услугами через мобильное приложение "Milliy". Посредством данного приложения можно переводить средства с карты на карту, оплачивать коммунальные платежи, производить онлайн-конвертацию и другие банковские операции. Карантин в этом не может быть препятствием!

Приложение в Google Play

Приложение в App Store

1
0



Receive the Latest News

We will send one email a week, no spam

Latest site update date: 02/24/2024 12:44:50 am

License of the Central Bank of the Republic of Uzbekistan No. 22 dated Dec. 25, 2022
© 2024 NBU. All rights reserved. If you find an error in the text, highlight the wrong text and press Ctrl + Enter

Яндекс.Метрика

If you find a discrepancy in the information provided in different languages, please follow the option in the state language. When using the site materials reference to www.nbu.uz web-site is required

Technical support NBU

online

Message sent!

Please wait for a response to
your email address

Helpdesk NBU


I am your virtual assistant.
Loading...

Helpdesk NBU


Choose a needed theme

Your message has been sent successfully

Our specialist will answer you within a working day. Due to the high number of requests during the COVID-19 pandemic, there may be some delays in responding to requests.

Take part in improving the quality of service
Please answer 3 questions
Go to quiz