Kuch ishonchda

Avto to‘lov

Bo‘sh vaqtingizdan zavqlaning!

Milliydagi omonatlar

Omonatlaringizni yanada foydaliroq qiling!

NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Пресс-служба Национального банка сообщает

29.05.2015 1111

Пресс-служба Национального банка внешнеэкономической деятельности Республики Узбекистан сообщает, что в настоящее время всеми отделениями и филиалами Национального банка, в целях полного обеспечения исполнения Постановления Президента Республики Узбекистан от 30 января 2013 года №-1914 “О мерах по дальнейшей либерализации порядка продажи иностранной валюты физическим лицам”, а также соответствующих постановлений и нормативных актов Правления Центрального банка в полном объеме и беспрерывно осуществляются конверсионные операции гражданам Республики Узбекистан.

Телефон для обращения: (0 871) 234-10-91 – Специальное управление конверсионных операций и координации деятельности валютно-обменных пунктов.

0
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

“O‘zmilliybank” AJ eng yaxshi takliflarni tanlashini ma’lum qiladi

02.12.2021

“O‘zmilliybank” AJ eng yaxshi takliflarni tanlashini ma’lum qiladi

01.12.2021

“O‘zmilliybank” AJ eng yaxshi takliflarni tanlashini ma’lum qiladi

29.11.2021

“Korrupsiya rivojlanishimizga to‘siq” mavzusidagi sеminar

29.11.2021

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 03.12.2021 09:00:01

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 15.02.2020 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2021 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Aloqa markazi

Aloqa ma'lumotlari

Aloqa markazining ish tartibi
dushanbadan jumagacha soat 9:00 dan 21:00 gacha

101 Amir Temur shoh ko‘chasi, Toshkent 100084

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish