Kuch ishonchda

Background
Ta'lim krediti
Kunduzgi, kechki, sirtqi ta'lim shakllari uchun kredit
Batafsil
Background
Avto to‘lov
Bo‘sh vaqtingizdan zavqlaning!
Batafsil
1344
+998 78 148 00 10 Aloqa markazi:
Ish vaqti soat 9:00 dan 21:00 gacha
NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Проект «Добро пожаловать в «Узнацбанк» — результат опыта, проверенного годами

30.05.2022 838

Начиная с 2019 года АО «Узнацбанк» на постоянной основе реализует проект «Добро пожаловать в «Узнацбанк» с целью повышения квалификации новых работников в банковской системе, адаптации к рабочему процессу, ознакомления с работой данного финансового учреждения.

В очередном учебном семинаре, который организуется ежемесячно в форме трехдневного семинара-тренинга для ознакомления молодых работников с деятельностью, историей и услугами банка, новые работники столичного отделения приняли непосредственное участие, а сотрудники региональных филиалов – в режиме онлайн.


В рамках тренинга, прошедшего с участием более 60 новых специалистов в системе АО «Узнацбанк», были заслушаны доклады на темы «Качество и стандарты обслуживания клиентов», «Соблюдение правил внутреннего контроля в «Узнацбанк», «Кодекс корпоративной этики, ее основные цели и задачи», «Трансформация и стратегия банковской деятельности», «Бизнес-коммуникации».


– Работники банка в ходе занятий узнают, на что обращать внимание при общении с клиентами, какие слова использовать необходимо или, наоборот, нежелательно, – рассказала главный специалист департамента развития сети и сервиса банка Феруза Махмудова. – Это играет ключевую роль в формировании конкурентоспособной банковской деятельности, отвечающей современным требованиям. Одним из факторов, служащих имиджу банка, является соблюдение его работниками профессиональной этики и эстетики. Сотрудники в качестве эксперта могут также предложить клиенту оптимальные решения. Одним словом, каждый посетитель банка должен уходить в хорошем настроении. Кроме того, мы советуем нашим новым сотрудникам не высказывать негативное мнение о другом банке перед клиентами.


Утвержденные лекционные материалы будут рассылаться в электронном виде корпоративным управляющим всех региональных отделений АО «Узнацбанк», на их основе новые работники региональных отделений будут проходить обучение до 10 числа каждого месяца.

Также после учебного семинара участники тренинга сдают тесты по пройденным темам. Результаты тестирования подкрепляются в личное дело каждого нового работника, что будет свидетельствовать о прохождении процесса адаптации.

 

2
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

Hurmatli “O‘zmilliybank” AJ mijozlari

«OʼZBEKISTON RESPUBLIKАSI TАSHQI IQTISODIY FАOLIYAT MILLIY BАNKI» АKSIYADORLIK JАMIYATI...

“O‘zmilliybank”AJ: sеrvis tarmog‘ida tashabbusli loyihalarni qo‘llab-quvvatlaymiz

“O‘zmilliybank” AJ: hududlarda tadbirkorlikni qo‘llab-quvvatlaymiz

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 21.06.2024 23:03:04

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2024 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Яндекс.Метрика

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Texnik yordam NBU

Tarmoq

Xabar yuborildi!

Iltimos, elektron pochta manzilingizga javobni kuting

Mavzular ro'yxatiga qaytish


Правила выдачи кредитов частным лицам
Определение кредитоспособности заемщика
1.1. При выдаче кредита частному лицу банк проводит анализ кредитоспособности заемщика.
1.2. Кредитоспособность заемщика определяется на основании его финансовой и кредитной истории, а также текущей финансовой ситуации.
1.3. Для определения кредитоспособности могут быть использованы следующие критерии
Условия выдачи кредита
При выдаче кредита частному лицу банк устанавливает следующие условия:

  • сумма кредита;
  • процентная ставка;
  • срок погашения кредита;
  • график платежей

Javob qanchalik foydali bo'ldi?

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati

Men sizning virtual yordamchingizman.
Yuklanmoqda...

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati

Выберите интересующую тему

O‘zmilliybankning yordam stoli

Qiziqarli mavzuni tanlang

Kartani blokdan chiqarish uchun karta ochilgan filialga shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat bilan murojaat etishingiz lozim.
Uzcard kartasi sms xabarnomasi bankomat orqali yoqish mumkun. Humo kartasining sms xabarnomasi karta ochilgan filial orqali yoqiladi.
Milliy va xorijiy valyutadagi barcha kartalarga Milliy ilova yordamida masofadan turib buyurtma berishingiz mumkin.
  • Agar Siz kartangizning PIN-kodini unutgan bo’lsangiz karta ochilgan bank filialiga shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat bilan murojaat qilishingiz lozim.
  • Kartangiz (UzCard/HUMO) yo’qolganda bankning “Milliy” ilovasi orqali o’zingiz bloklashingiz yoki bankning (78) 148- 00 10 raqamiga qo’ng’iroq qilib operatorlardan kartani bloklashini so’rashingiz mumkin.
Identifikatsiya qilish jarayoni masofadan turib, bevosita Milliy ilovasining o‘zida amalga oshiriladi. Buning uchun ilovaning asosiy ekranida yuqori chap burchakdagi photo_2023-04-28_11-16-22.jpg belgini bosing va menyudan "Identifikatsiya" opsiyasini tanlang va uning barcha bosqichlaridan o'ting.
  • Milliy ilovada ro’yhatdan o’tgan raqamni o’zgartirish uchun o’zingizga qulay bo’lgan O’zmilliybank filialiga shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat bilan murojaat qilishingiz mumkin.
  • Elektron hamyon- pul mablag’larni saqlash, shuningdek, hisobiga yoki bank kartasiga ilova orqali pul o’tkazish imkonini beruvchi tizim.
  • Parolni tiklash orqali “maxfiy savolga javob”ni kiritasiz.
Milliy bankda hozirda “Western Union”, “MoneyGram”, “Золотая Корона”, “Asia Express”, “Contact”, “Юнистрим”, “Swift” hamda “Сбер Банк” xalqaro pul o’tkazmalari mavjud.
Milliy mobil ilovasi foydalanuvchilari Rossiyadan pul o‘tkazmalarni "Sberbank onlayn" servisi yordamida milliy valyutadagi elektron hamyonga, Milliy bankning UzCard yoki HUMO kartasiga olishi mumkin.

O‘tkazma rublda amalga oshiriladi- elektron hamyonga yoki kartaga kelib tushishida u avtomatik tarzda so‘mga konvertatsiya qilinadi. Qo’shimcha komissiyalar undirilmaydi.
  • Visa Direct - “Milliy” mobil ilovasi orqali dunyoning 50 dan ortiq mamlakatlariga, shu jumladan O'zbekiston banklarining Visa kartalariga mablag' yuborish xizmati hisoblanadi.
  • shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat
  • o’tkazma nazorat raqami
  • jo’natuvchining ism Sharifi
  • jo’natuvchining mamlakati
  • kutilayotgan pul miqdori
  • NBFAUZ2X
O'zmilliybank omonatlarini “Milliy” ilova orqali masofadan ochish, to’ldirish va mustaqil monitoring qilish imkoniyatlarii mavjud.
  • Omonatingizni tasarruf etish huquqini uchinchi shaxsga berish uchun Notarial idora orqali tasdiqlangan ishonchnoma bo’lishi lozim.
  • Yo’q. Onlayn omonat ilova orqali yopiladi.
  • Kapitalizatsiya bu hisoblangan foizlarni omonatning asosiy summasiga qo’shish.
  • Ularda pul mablag’lari uchun qat’iy belgilangan muddat mavjud emas va omonatchi istalgan vaqtda o’z mablag’larini olishi mumkin.

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish