Kuch ishonchda

Background
Ta'lim krediti
Kunduzgi, kechki, sirtqi ta'lim shakllari uchun kredit
Batafsil
Background
Visa Direct
Maxsus sa’y-harakatlarsiz darhol o‘tkazmalar!
Batafsil
1344
+998 78 148 00 10 Aloqa markazi:
Ish vaqti soat 9:00 dan 21:00 gacha
NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Sanoat, qurilish va savdo masalalari qo'mitasining yig'ilishida Davlat byudjetining 2015-yilning I-yarim yilligi yakunlari to'g'risidagi hisoboti ko'rib chiqildi

10.09.2015 1803

O'zbekiston Respublikasi Oliy Majlisi Qonunchilik palatasida shu yil 8-sentyabr kuni Sanoat, qurilish va savdo masalalari qo'mitasining kengaytirilgan yig'ilishi bo'lib o'tdi. Unda deputatlar, vazirlik va idoralarning rahbarlari, mutaxassislar hamda ommaviy axborot vositalari vakillari ishtirokida O'zbekiston Respublikasi Davlat byudjetining 2015-yilning I-yarim yilligi yakunlari to'g'risidagi hisoboti ko'rib chiqildi.

Yig'ilishda ta'kidlanganidek, 2015-yil birinchi yarimiga ko'ra mamlakat yalpi ichki mahsulotining 8,1 foizga, sanoat mahsulotlari ishlab chiqarishning 8,1 foizga o'sishiga erishildi. Alohida ta'kidlandiki, iqtisodiyotdagi tarkibiy va sifat o'zgarishlar hamda ijobiy tendensiyalar nafaqat uning barqaror va balansli rivojlanishini ta'minladi, balki aholi bandligi va daromadlarining o'sishiga salmoqli turtki berdi, shuningdek Davlat byudjeti YAIMga nisbatan 0,2 foiz profitsit bilan ijro etish imkonini berdi.

Joriy yilning 1-yarim yilligida Davlat byudjetini 119,9 mlrd. so'mlik profitsit bilan ijro etildi.

Aholi daromadlariga soliq yukini kamaytirish maqsadida 2015-yil 1-yanvardan jismoniy shaxslardan olinadigan daromad solig'ining to'rt pog'onali stavkasining kiritilishi va eng kam ish haqining bir baravariga "0" stavkasini qo'llash va mos ravishda boshqa guruhlar bo'yicha stavkalarni bir foiz punktga oshirish natijasida byudjet daromadlari mutanosib ravishda kamayishiga olib kelmasdan, balki aholining real daromadlarining oshishi va yangi ish o'rinlarining yaratilishi hisobiga jismoniy shaxslardan olinadigan daromad solig'i o'tgan yilning shu davriga nisbatan 18,6 foizga oshdi va 1 831,9 mlrd. so'mni tashkil etdi.

Hisobot davrida faol investitsiya siyosatini olib borilishi natijasida iqtisodiyotimizning yetakchi tarmoqlarida zamonaviy yuqori texnologiyalarga asoslangan uskunalar bilan jihozlangan 490 ta korxona eksportga jalb qilindi. Tashqi savdo balansidagi ijobiy saldo 83,4 mln. AQSH dollarini tashkil qildi.

Texnologik jarayonlar va hom-ashyo hamda materiallar sarflash normalarini oqilona tashkil etish, yo'qotish va noishlab chiqarish harajatlarini bartaraf etish, shuningdek, ishlab chiqarilayotgan mahsulotlar raqobatbardoshligini oshirishga doir chora-tadbirlar doirasida yil boshidan buyon yirik korxonalarda qiymati 43,3 mln. AQSH dollarlik 819 ta ma'nan va jismonan eskirgan uskunalar yangisiga almashtirilgan.

Sanoat korxonalarini modernizatsiya qilish, texnik va texnologik yangilash hamda diversifikatsiya qilish ko'lamini kengaytirish, iste'mol tovarlari, mahalliylashtirilayotgan va eksport mahsulotlar ishlab chiqarishning o'sishini rag'batlantirish, korxonalar moliyaviy barqarorligini oshirish hamda raqobat muhitini shakllantirishga oid chora-tadbirlarning amalga oshirilishi sanoat tarmoqlarida tarkibiy tub o'zgarishlarni yanada chuqurlashtirish imkonini berdi.

Aholi punktlarini obodonlashtirish harajatlari 387,8 mlrd. so'mni tashkil etib, shundan:

aholi punktlarini obodonlashtirish va shahar, shaharcha va tumanlardagi boshqa infratuzilmalarni qo'llab-quvvatlashga -249,3 mlrd. so'm; mahalliy ahamiyatga ega avtomobil yo'llarni saqlashga - 53,6 mlrd. so'm; qabristonlar obodonlashtirilishiga - 45,4 mlrd. so'm;

ko'chalarni yoritishga - 20,6 mlrd. so'm; va obodonlashtirish bilan bog'liq harajatlarga - 18,9 mlrd. so'm ajratildi. Hisobot davrida markazlashtirilgan investitsiyalarni moliyalashtirish harajatlariga Davlat byudjeti mablag'lari hisobidan 853,4 mlrd. so'm mablag' ajratildi.

Amalga oshirilayotgan faol investitsiya siyosatining hamda iqtisodiyot tarmoqlari va sohalarini modernizatsiya, texnik va texnologik yangilash, infratuzilmani rivojlantirish bo'yicha chora-tadbirlarning davom ettirilishi o'zlashtirilgan investitsiyalar hajmini 9,8 foizga, shu jumladan to'g'ridan-to'g'ri investitsiyalar va kreditlar hajmini 10,9 foizga oshishi ta'minladi. 2015-yil uchun Investitsiya dasturi doirasida 63 loyihani amalga oshirish ishlari tugatildi. 1866 ishlab chiqarish obyektlari foydalanishga topshirildi. 585 turdagi yangi mahalliylashtirilgan mahsulotlarni ishlab chiqarish o'zlashtirildi. Investitsiyaviy faollikning o'sishi qurilish pudrat ishlari hajmini 18 foizga oshirish imkonini berdi.

O'zlashtirilgan investitsiyalar umumiy hajmining 1,5 mlrd. AQSH dollari yoki 21,3 foizini horijiy investitsiya va kreditlar (o'sish 11 foiz), jumladan, 1,2 mlrd. AQSH dollarini to'g'ridan-to'g'ri horijiy investitsiyalar (o'sish 10,9 foiz) tashkil qildi.

Bundan tashqari, tarmoqlararo sanoat kooperatsiyasini kengaytirish va yirik sanoat korxonalari uchun chetdan olib kelinadigan butlovchi buyumlar va materiallar ishlab chiqarishni mahalliylashtirishga doir chora-tadbirlar samarasida joriy yilning birinchi yarmida import hajmini 196,8 mln. AQSH dollariga qisqartirishga erishildi.

Shu bilan birga deputatlar tomonidan byudjetdan ajratilayotgan mablag'larning samarali va maqsadli sarflanishini ta'minlashga mutasaddi vazirliklar va idoralar, hokimliklar mas'uliyatini yanada oshirish, byudjetdan mablag' oluvchi tashkilotlarda moliyaviy intizomga rioya etilishi hamda Byudjet kodeksi talablarini bajarilishi yuzasidan nazoratni yanada kuchaytirish hamda ularni ijrosini to'liq ta'minlash borasida amaliy takliflar bildirildi.

Ayni paytda, deputatlar joylarda xo'jalik yurituvchi subyektlar tomonidan soliq qonunchiligiga rioya qilinishini ta'minlash va bu sohada mamlakatimizda yaratilgan barcha imtiyozlardan unumli foydalanish, byudjetlararo munosabatlarni optimallashtirish, mahalliy byudjetlarning daromadlar bazasini mustahkamlash, hududlarda iqtisodiy muhitni bozor talablari darajasida tashkil etish, investitsion faoliyatni yanada faollashtirish masalalariga alohida e'tibor qaratdilar.

 

UzReport




Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

“O‘zmilliybank”AJ aholiga qulaylik yaratish tarafdori

“O‘zmilliybank”AJ: korrupsiyaga qarshi birgalikda kurashamiz

Hurmatli "O‘zmilliybank" AJ mijozlari

“O‘zmilliybank” AJ: korrupsiya bilan murosa qilmaymiz

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 12.12.2024 12:52:15

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2024 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Яндекс.Метрика

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Texnik yordam NBU

Tarmoq

Xabar yuborildi!

Iltimos, elektron pochta manzilingizga javobni kuting

Mavzular ro'yxatiga qaytish


Правила выдачи кредитов частным лицам
Определение кредитоспособности заемщика
1.1. При выдаче кредита частному лицу банк проводит анализ кредитоспособности заемщика.
1.2. Кредитоспособность заемщика определяется на основании его финансовой и кредитной истории, а также текущей финансовой ситуации.
1.3. Для определения кредитоспособности могут быть использованы следующие критерии
Условия выдачи кредита
При выдаче кредита частному лицу банк устанавливает следующие условия:

  • сумма кредита;
  • процентная ставка;
  • срок погашения кредита;
  • график платежей

Javob qanchalik foydali bo'ldi?

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati

Men sizning virtual yordamchingizman.
Yuklanmoqda...

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati

Выберите интересующую тему

O‘zmilliybankning yordam stoli

Qiziqarli mavzuni tanlang

Kartani blokdan chiqarish uchun karta ochilgan filialga shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat bilan murojaat etishingiz lozim.
Uzcard kartasi sms xabarnomasi bankomat orqali yoqish mumkun. Humo kartasining sms xabarnomasi karta ochilgan filial orqali yoqiladi.
Milliy va xorijiy valyutadagi barcha kartalarga Milliy ilova yordamida masofadan turib buyurtma berishingiz mumkin.
  • Agar Siz kartangizning PIN-kodini unutgan bo’lsangiz karta ochilgan bank filialiga shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat bilan murojaat qilishingiz lozim.
  • Kartangiz (UzCard/HUMO) yo’qolganda bankning “Milliy” ilovasi orqali o’zingiz bloklashingiz yoki bankning (78) 148- 00 10 raqamiga qo’ng’iroq qilib operatorlardan kartani bloklashini so’rashingiz mumkin.
Identifikatsiya qilish jarayoni masofadan turib, bevosita Milliy ilovasining o‘zida amalga oshiriladi. Buning uchun ilovaning asosiy ekranida yuqori chap burchakdagi photo_2023-04-28_11-16-22.jpg belgini bosing va menyudan "Identifikatsiya" opsiyasini tanlang va uning barcha bosqichlaridan o'ting.
  • Milliy ilovada ro’yhatdan o’tgan raqamni o’zgartirish uchun o’zingizga qulay bo’lgan O’zmilliybank filialiga shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat bilan murojaat qilishingiz mumkin.
  • Elektron hamyon- pul mablag’larni saqlash, shuningdek, hisobiga yoki bank kartasiga ilova orqali pul o’tkazish imkonini beruvchi tizim.
  • Parolni tiklash orqali “maxfiy savolga javob”ni kiritasiz.
Milliy bankda hozirda “Western Union”, “MoneyGram”, “Золотая Корона”, “Asia Express”, “Contact”, “Юнистрим”, “Swift” hamda “Сбер Банк” xalqaro pul o’tkazmalari mavjud.
Milliy mobil ilovasi foydalanuvchilari Rossiyadan pul o‘tkazmalarni "Sberbank onlayn" servisi yordamida milliy valyutadagi elektron hamyonga, Milliy bankning UzCard yoki HUMO kartasiga olishi mumkin.

O‘tkazma rublda amalga oshiriladi- elektron hamyonga yoki kartaga kelib tushishida u avtomatik tarzda so‘mga konvertatsiya qilinadi. Qo’shimcha komissiyalar undirilmaydi.
  • Visa Direct - “Milliy” mobil ilovasi orqali dunyoning 50 dan ortiq mamlakatlariga, shu jumladan O'zbekiston banklarining Visa kartalariga mablag' yuborish xizmati hisoblanadi.
  • shaxsingizni tasdiqlovchi hujjat
  • o’tkazma nazorat raqami
  • jo’natuvchining ism Sharifi
  • jo’natuvchining mamlakati
  • kutilayotgan pul miqdori
  • NBFAUZ2X
O'zmilliybank omonatlarini “Milliy” ilova orqali masofadan ochish, to’ldirish va mustaqil monitoring qilish imkoniyatlarii mavjud.
  • Omonatingizni tasarruf etish huquqini uchinchi shaxsga berish uchun Notarial idora orqali tasdiqlangan ishonchnoma bo’lishi lozim.
  • Yo’q. Onlayn omonat ilova orqali yopiladi.
  • Kapitalizatsiya bu hisoblangan foizlarni omonatning asosiy summasiga qo’shish.
  • Ularda pul mablag’lari uchun qat’iy belgilangan muddat mavjud emas va omonatchi istalgan vaqtda o’z mablag’larini olishi mumkin.
- Ta’sischi, direktor, bosh buxgalter pasporti;
- Direktorni tayinlash to‘g‘risida buyruq;
- Guvohnoma (Sertifikat);
- Ta’sischilarning qarori;
- Litsenziyalar;
- Garov kadastri/texnik pasporti;
- Garovnning fotosuratlari; 
- Yetkazib beruvchi bilan shartnoma;
- Ijara kelishuvi/biznes yuritilayotgan
faoliyat manziliga mulkchilik huquqlari to‘g‘risida guvohnoma nusxasi;

Mazkur ro‘yxat kreditlash masalasini ko‘rib chiqish uchun yakuniy hisoblanmaydi, va Bank xodimlari ko‘rib chiqilayotgan loyihaga taalluqli boshqa ma’lumotlarni va hujjatlarni so‘rab olishi mumkin.
Arizani ko'rib chiqish muddati taqdim etilgan hujjatlarning to‘laligiga bog‘liq holda 1 kundan 3 kungacha egallaydi.
Kredit uchun ta’minotlarning har xil turlari, jumladan, ko‘chmas mulk, avtotransport garovi, hamda jismoniy yoki yuridik shaxslarning kafolatlari qabul qilinadi.
Jarima sanksiyalarisiz kreditni muddatidan oldin so'ndirish imkoni mavjud.
Ariza berish paytida korxonani ro'yxatdan o'tkazish muddati 6 oydan ortiq bo'lishi kerak.
Kredit bo‘yicha asosiy foizdan tashqari, garovni sug‘urtalash va uni rasmiylashtirishga xarajatlar yuzaga kelishi mumkin.  Biroq, yashirin xarajatlar ko‘zda tutilmagan
- Kompaniyaning ta'sis hujjatlari (ustav, ro'yxatdan o'tish to'g'risidagi guvohnoma).
- Kompaniya vakillarining vakolatlarini tasdiqlovchi hujjatlar.
- Sotib olinayotgan avtomobil uchun shartnoma.
- Garov mulkiga egalik huquqini tasdiqlovchi hujjatlar (agar garov talab etilsa).
- Professional maslahat va qo'llab-quvvatlash: Mutaxassislar rasmiylashtirishning barcha bosqichlarida professional maslahat va yordam ko'rsatishga tayyor va mijozlarga taklif etilayotgan kredit mahsulotlaridan maksimal darajada foydalanishga yordam beradi.
- Kreditning maqbul muddati va miqdorini tanlash imkoniyati.
- Rasmiylashtirishning soddaligi: Hujjatlarga minimal talablar va arizalarni ko'rib chiqishning tezkor jarayoni.
- Biznesni qo'llab-quvvatlash: Avtoparkni yangilashga yordam beradigan moliyalashtirish
Milliy bank arizalarni ko'rib chiqishning tez va samarali jarayonini ta'minlashga intiladi. Yuridik shaxslar uchun avtokredit olishga arizani ko'rib chiqishning o'rtacha muddati 3 dan 5 ish kunigacha.
Garov sotib olinayotgan yangi avtomobil bo'lishi mumkin.
Rasmiy dilerlardan yangi avtomobillarni sotib olish imkoniyati.
Kredit uchun ta’minotlarning har xil turlari, jumladan, ko‘chmas mulk, avtotransport garovi, hamda jismoniy yoki yuridik shaxslarning kafolatlari qabul qilinadi.
- Ta’sischi, direktor, bosh buxgalter pasporti;
- Direktorni tayinlash to‘g‘risida buyruq;
- Guvohnoma (Sertifikat);
- Ta’sischilarning qarori;
- Litsenziyalar;
- Garov kadastri/texnik pasporti;
- Garovnning fotosuratlari; 
- Yetkazib beruvchi bilan shartnoma;
- Ijara kelishuvi/biznes yuritilayotgan
faoliyat manziliga mulkchilik huquqlari to‘g‘risida guvohnoma nusxasi;

Mazkur ro‘yxat kreditlash masalasini ko‘rib chiqish uchun yakuniy hisoblanmaydi, va Bank xodimlari ko‘rib chiqilayotgan loyihaga taalluqli boshqa ma’lumotlarni va hujjatlarni so‘rab olishi mumkin.
Jarima sanksiyalarisiz kreditni muddatidan oldin so'ndirish imkoni mavjud.
Korxonani ro‘yxatdan o‘tkazilgan muddati 1 yildan ortiq bo‘lishi kerak.
Kredit bo‘yicha asosiy foizdan tashqari, garovni sug‘urtalash va uni rasmiylashtirishga xarajatlar yuzaga kelishi mumkin.  Biroq, yashirin xarajatlar ko‘zda tutilmagan
Arizani ko'rib chiqish muddati taqdim etilgan hujjatlarning to‘laligiga bog‘liq holda 1 kundan 3 kungacha egallaydi.

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish