Kuch ishonchda

Background
Avto to‘lov
Bo‘sh vaqtingizdan zavqlaning!
Batafsil
Background
Solfy muddatli to'lov kartasi
Foizsiz to'lash bilan xarid qilish
Batafsil
1344
+998 78 148 00 10 Aloqa markazi:
Ish vaqti soat 9:00 dan 21:00 gacha
NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Утверждены новые тарифы банков за обслуживания сумовых пластиковых карт

11.09.2014 2297

В целях стимулирования и оказания поддержке субъектам предпринимательства Центральным банком совместно с Ассоциацией банков Узбекистана 4 августа 2014 года была утверждена новая редакция единых тарифов коммерческих банков для обслуживания клиентов в Межбанковской платежной системе безналичных расчетов с использованием сумовых пластиковых карточек «Узкарт».

Как сообщает Ассоциация банков Узбекистана, утвержденные единые тарифы вступили в силу с 1 сентября 2014 года и обязательны к соблюдению всеми коммерческими банками Республики Узбекистан.

Подробнее с едиными тарифами коммерческих банков для обслуживания клиентов в Межбанковской платежной системе безналичных расчетов с использованием сумовых пластиковых карточек «Узкарт» в новой редакции вы можете ознакомиться, скачав нижеприведенные файл.

 

 

UzReport

0
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 02.03.2024 22:42:00

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2024 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Яндекс.Метрика

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Texnik yordam NBU

Tarmoq

Xabar yuborildi!

Iltimos, elektron pochta manzilingizga javobni kuting

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati


Men sizning virtual yordamchingizman.
Yuklanmoqda...

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati


Выберите интересующую тему

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish