The power of trust

Background
Solfy Installment Card
Shopping with interest-free installments
More details
Background
Milliy Deposits
Explore more profitable deposits!
More details
Accessibility
View:
Font size:
1344
+998 78 148 00 10 Call Centre:
Operating hours from 9 AM to 9 PM
NBU in social networks:

Утверждены новые тарифы банков за обслуживания сумовых пластиковых карт

11.09.2014 2274

В целях стимулирования и оказания поддержке субъектам предпринимательства Центральным банком совместно с Ассоциацией банков Узбекистана 4 августа 2014 года была утверждена новая редакция единых тарифов коммерческих банков для обслуживания клиентов в Межбанковской платежной системе безналичных расчетов с использованием сумовых пластиковых карточек «Узкарт».

Как сообщает Ассоциация банков Узбекистана, утвержденные единые тарифы вступили в силу с 1 сентября 2014 года и обязательны к соблюдению всеми коммерческими банками Республики Узбекистан.

Подробнее с едиными тарифами коммерческих банков для обслуживания клиентов в Межбанковской платежной системе безналичных расчетов с использованием сумовых пластиковых карточек «Узкарт» в новой редакции вы можете ознакомиться, скачав нижеприведенные файл.

 

 

UzReport

0
0



Receive the Latest News

We will send one email a week, no spam

Latest site update date: 02/21/2024 05:26:36 pm

License of the Central Bank of the Republic of Uzbekistan No. 22 dated Dec. 25, 2022
© 2024 NBU. All rights reserved. If you find an error in the text, highlight the wrong text and press Ctrl + Enter

Яндекс.Метрика

If you find a discrepancy in the information provided in different languages, please follow the option in the state language. When using the site materials reference to www.nbu.uz web-site is required

Technical support NBU

online

Message sent!

Please wait for a response to
your email address

Helpdesk NBU


I am your virtual assistant.
Loading...

Helpdesk NBU


Choose a needed theme

Your message has been sent successfully

Our specialist will answer you within a working day. Due to the high number of requests during the COVID-19 pandemic, there may be some delays in responding to requests.

Take part in improving the quality of service
Please answer 3 questions
Go to quiz