Kuch ishonchda

Milliydagi omonatlar

Omonatlaringizni yanada foydaliroq qiling!

Visa Direct

Maxsus sa’y-harakatlarsiz darhol o‘tkazmalar!

NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

В ташкентском метро запустили систему бесконтактной оплаты

08.10.2019 2142

Национальный банк внешнеэкономической деятельности Республики Узбекистан реализовал ряд эффективных мер по обеспечению выполнения постановления президента Узбекистана от 19 сентября 2018 года №ПП-3945 «О мерах по развитию национальной платежной системы» и дальнейшему развитию инфраструктуры платежной системы HUMO.

В частности, на 21 станции ташкентского метрополитена была завершена программа бесконтактной оплаты проезда по пластиковой карте HUMO. На станциях «Буюк Ипак Йули», «Амир Темур хиёбони», «Мустакиллик майдони», «Пахтакор», «Мирзо Улугбек», «Чилонзор», «Беруний», «Минор», «Абдулла Кодирий» появилась возможность бесконтактной оплаты проезда по пластиковой карте. Таким образом расширяются возможности для безналичных расчетов.


0
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

Hurmatli bank mijozlari!

30.07.2021

“O‘zmilliybank”: biz yoshlarga doimo ko‘makdoshmiz

28.07.2021

“O‘zmilliybank” AJ ko‘magida ishlayotgan korxonada 800 nafardan ziyod kishi ishli bo‘ldi

26.07.2021

O'zmilliybank yoshlar biznes g'oyalarini qo'llab-quvvatlashga kreditlar ajratadi

23.07.2021

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 03.08.2021 16:00:01

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 15.02.2020 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2021 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Aloqa markazi

Aloqa ma'lumotlari

Aloqa markazining ish tartibi
dushanbadan jumagacha soat 9:00 dan 21:00 gacha

101 Amir Temur shoh ko‘chasi, Toshkent 100084

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.