Kuch ishonchda

Background
Avto to‘lov
Bo‘sh vaqtingizdan zavqlaning!
Batafsil
Background
Ta'lim krediti
Kunduzgi, kechki, sirtqi ta'lim shakllari uchun kredit
Batafsil
1344
+998 78 148 00 10 Aloqa markazi:
Ish vaqti soat 9:00 dan 21:00 gacha
NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Вниманию клиентов АО «Узнацбанк»

12.11.2020 1480

Уважаемые клиенты АО «Узнацбанк».

В связи с заключением договора между Главным центром информатизации (ГЦИ) Центрального банка Республики Узбекистан и АО «Узнацбанк» с 20 ноября 2020 года, согласно пункта 2.1.2 тарифов на оказание услуг юридическим лицам, расходы Центрального банка Республики Узбекистан на проведение каждого платежного документа через систему интернет банкинга “IBank” и систему мобильного банкинга “Milliy” для юридических лиц и индивидуальных предпринимателей осуществляется по нижеприведенным тарифам:

·      Дополнительно к 1 (одному) электронному платежному документу (дебетовый оборот) в размере 1,5-кратной стоимости ГЦИ Центрального банка Республики Узбекистан:

-          с 9:00 до 17:00 - 300 сум;

-          с 17:00 до 9:00 - 450 сум.

0
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 26.02.2024 00:04:44

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2024 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Яндекс.Метрика

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Texnik yordam NBU

Tarmoq

Xabar yuborildi!

Iltimos, elektron pochta manzilingizga javobni kuting

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati


Men sizning virtual yordamchingizman.
Yuklanmoqda...

NBU qo‘llab-quvvatlash xizmati


Выберите интересующую тему

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish