Kuch ishonchda

Background
Avto to‘lov
Bo‘sh vaqtingizdan zavqlaning!
Подробнее
Background
Solfy muddatli to'lov kartasi
Foizsiz to'lash bilan xarid qilish
Подробнее
1344
+998 78 148 00 10 Aloqa markazi:
Ish vaqti soat 9:00 dan 21:00 gacha
NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Воспользуйтесь услугами и совершайте платежи на дому!

25.03.2020 1710

На сегодняшний день посредством интернет-банкинга IBank для юридических лиц и мобильного приложения «Milliy» для физических лиц имеется возможность удаленно пользоваться банковскими услугами.
В связи с этим, АО «Узнацбанк» предлагает свои дистанционные услуги. Это очень легко и просто. С помощью мобильного приложения «Milliy» вы можете совершать множество банковских операций, не выходя из дома: 
- Возможность перевести деньги на любую карту любого банка с комиссией 0,5%;
- Блокировка и разблокировка карт UzCard. Разблокировка карт  Humo и международные карт VISA;
- Дистанционное погашение кредитов полученных в АО "Узнацбанк";
- Онлайн конвертация;
- Онлайн депозиты;
- Оплата коммунальных и другие услуг, в том числе возможность оплаты штрафов.
Для получения дополнительной информации обращайтесь по телефону: 
(+99878) 148-00-10.

0
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 24.09.2022 04:53:07

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 25.12.2021 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2022 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Aloqa markazi

Aloqa ma'lumotlari

Elektron murojaatlarning ish tartibi
dushanbadan jumagacha soat 09:00 dan soat 18:00 gacha

101 Amir Temur shoh ko‘chasi, Toshkent 100084

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish