Kuch ishonchda

Sberbankdan o‘tkazmalar

"O'zmilliybank" ning eng foydali kursi bo‘yicha!

Milliydagi omonatlar

Omonatlaringizni yanada foydaliroq qiling!

NBU ijtimoiy tarmoqlarda:

Введены в эксплуатацию новые «Центры банковских услуг»

26.02.2020 1326

В целях улучшения качества банковских услуг населению и  создания удобств для клиентов,  АО «Узнацбанк» открыл новые «Центры банковских услуг» в Хиве в Хорезмской области, в районах Кургантепа и Шахрихан в Андижанской области.


Следует отметить, что современные центры банковского обслуживания предоставляют качественные услуги населению и создают дополнительные удобства для клиентов.


В центрах банковского обслуживания клиенты могут получить квалифицированную консультацию, открыть счета и подать заявки на кредиты, оформить онлайн-депозиты, осуществить все виды платежей и международные денежные переводы.


В целях дальнейшего расширения работы в этом направлении проводится масштабная организационная работа по всей стране.


0
0



Shuningdek o'qing

Barcha yangiliklar

“O‘zmilliybank” AJ eng yaxshi takliflarni tanlashini ma’lum qiladi

29.11.2021

“Korrupsiya rivojlanishimizga to‘siq” mavzusidagi sеminar

29.11.2021

“O‘zmilliybank” AJ eng yaxshi takliflarni tanlashini ma’lum qiladi

29.11.2021

Forum: muhim hamkorlik asosi

26.11.2021

So'nggi yangiliklardan xabardor bo'ling

Haftasiga bir marta xabar yuboramiz va hech qanday spamlarsiz

Oxirgi yangilanish sanasi: 30.11.2021 18:05:29

O'zbekiston Respublikasi Markaziy bankining 15.02.2020 yildagi 22-sonli litsenziyasi.
© 2021 NBU. Barcha huquqlar himoyalangan.

Turli tillarda taqdim etilgan ma'lumotlarda nomuvofiqlik aniqlangan taqdirda, davlat tilidagi variantga amal qilish kerak. Saytdagi ma’lumotlardan foydalanilganda www.nbu.uz veb-saytiga havola qilish majburiy

Aloqa markazi

Aloqa ma'lumotlari

Aloqa markazining ish tartibi
dushanbadan jumagacha soat 9:00 dan 21:00 gacha

101 Amir Temur shoh ko‘chasi, Toshkent 100084

Sizning xabaringiz muvaffaqiyatli yuborildi

Mutaxassisimiz sizga ish kuni davomida javob beradi. COVID-19 pandemiyasi davrida so’rovlarning ko’pligi sababli murojaatlarga javob berilishida kechikish holatlari vujudga kelishi mumkin.

Xizmat sifatini yaxshilashda ishtirok eting
Iltimos, 3 ta savolga javob bering
So'rovnomaga o'tish