The power of trust

MasterCard Virtual

Commission-free Online Payments!

Visa Direct

Easy and quick transfers!

NBU in social networks:

Milliy Bank rivojlangan axborot infratuzilmasiga ega bo'lmoqda

05.07.2015 1762

O'zbekistan Respublikasi Tashqi iqtisodiy faoliyat milliy banki barcha yo'nalishlarda ma'lum yutuqlarga erishish bilan bir qatorda, axborot tizimlariga qo'yiladigan xalqaro standartlarga javob beruvchi rivojlangan axborot infratuzilmasiga ham ega bo'lmoqda. Avtomatlashtirilgan bank tizimi esa moliyaviy resurslarni kerakli sohalarda jamlab, bank bo'linmalarini operativ tarzda idora etish imkonini beradi. Shu bilan birga, jahondagi axborot texnologiyalari rivojlanishi tendensiyalarini e'tiborga olib, mutaxassislar bank axborot tizimlarini takomillashtirish borasida yangi loyihalarni amalga oshirmoqda.

Xususan, milliy bank mijozlari hamda bank faoliyati bilan aloqador shaxslar uchun qulayliklarni yaratib beruvchi, bankning rasmiy saytida bir qator interaktiv xizmatlarni taqdim etgan. Interaktiv xizmatlar tarkibiga kiruvchi eng yangi va yuksak texnalogiyali ONLINE BANK axborot xizmati ham shular jumlasidan. Xususan, SMS, E-mail-xabarlash, shaxsiy IVR-servis va Web-kabinetlardan tashkil topgan ushbu xizmat turi mana, ko'p yillardan buyon qulayligi va ishonchliligi bilan mijozlar ishonchini oqdab kelmoqda.

Tezkor SMS, E-mail-xabarlash – bu, axborot xizmatlari kompleksi bo'lib, ular O'zmilliybank jismoniy va yuridik mijozlarining uyali telefonlariga va elektoron pochta manzillariga, ularning hisobraqamlarida amalga oshirilgan operatsiyalari SMS-xabarlar ko'rinishda yuborish orqali taqdim etiladi. Mijoz xar safar bank hisobrakamidan mablag'lar kirim va chiqim operatsiya va hisobraqami qoldig'i haqida SMS-xabar oladi. Ushbu xizmatning qulayligi shundaki, xizmat barcha uyali aloqa operatorlari abonentlariga taqdim etiladi.

Bundan tashqari, ushbu xizmatlardan foydalangan holda, omonatga qo'shilgan foizlar, xisobraqam kiritilgan va undan chiqarilgan mablag'lar haqida ma'lumotlarni SMS yoki E-mail -xabarlarda olish mumkin. Shuningdek ushbu xizmat kredit operatsiyalari bo'yicha hisoblangan foizlar, savdo terminalining inkassatsiya qilingani va inkassatsiya qilingan summa to'g'risida hamda omonatga navbatdagi foizlar qo'shilgani haqidagi xabarlarni olish imkonini beradi.

ONLINE BANK axborot xizmati tarkibida Shaxsiy IVR-servis xizmati ham mavjud bo'lib, undan uyali yoki shahar telefon raqamlaridan bankning servis raqamiga qo'ng'irok qilib, shaxsiy IVR-servis orqali interaktiv rejimda bank maxsulotlari va xizmatlari, shuningdek, mijozlarning xisobvaraqlari va depozit hisobvaraqlari bo'yicha axborot olish imkoni yaratilgan.

IVR servisdan foydalanuvchi mijoz axborot xizmatlari bo'yicha xabarlarni mustaqil ravishda  olishi yoki bekor qilishi, shuningdek, o'zining bank hisobvarag'i holatini kuzatish va bajarilgan oxirgi operatsiyalar haqida ma'lumot so'rab, SMS-xabar ko'rinishida javob olishi mumkin. Shuningdek alohida ta'kidlash joizki, shaxsiy IVR-servisga kirish PIN-kod bilan himoyalangan.

Bundan tashqari, ONLINE BANK axborot xizmati tarkibidagi shaxsiy WEB-kabinet tizimida foydalanuvchilar uchun internet tarmog'i orqali kecha-yu kunduz, istalgan vaqtda va istalgan joydan tizimga kira olish imkoniyati mavjud. Chunki tizim qo'shimcha dasturiy ta'minot o'rnatilishini talab kilmaydi.

Xulosa o'rnida aytish joizki, Milliy bank o'z mijozlariga yuksak texnologiyalarga asoslangan eng zamonaviy axborot xizmatini taqdim etish bilan o'ziga berilayotgan yuksak bahoni oqlab kelmoqda.

O'zbekistondagi boshqa moliyaviy yangiliklarni www.UzReport.uz da o'qing

0
0



Receive the Latest News

We will send one email a week, no spam

Latest site update date: 12/06/2021 04:00:01 pm

License of the Central Bank of the Republic of Uzbekistan No. 22 dated Feb. 15, 2020
© 2021 NBU. All rights reserved. If you find an error in the text, highlight the wrong text and press Ctrl + Enter

If you find a discrepancy in the information provided in different languages, please follow the option in the state language. When using the site materials reference to www.nbu.uz web-site is required

Feedback

Contacts

Contact center working hours
from 9 AM to 9 PM Monday to Friday

101 Amir Temur Avenue, Tashkent 100084, Uzbekistan

Your message has been sent successfully

Our specialist will answer you within a working day. Due to the high number of requests during the COVID-19 pandemic, there may be some delays in responding to requests.

Take part in improving the quality of service
Please answer 3 questions
Go to quiz