The power of trust

Background
Student loan
Credit for full-time, evening, correspondence forms of education
More details
Background
Milliy Deposits
Explore more profitable deposits!
More details
Accessibility
View:
Font size:
1344
+998 78 148 00 10 Call Centre:
Operating hours from 9 AM to 9 PM
NBU in social networks:

Награждены самые желанные и заботливые работодатели в Узбекистане

16.05.2017 2031

12 мая в отеле Radisson Blu Hotel состоялась торжественная церемония вручения премии «Лучший работодатель Узбекистана». В этом году участие в исследовании приняло 20 компаний Узбекистана (10 международных и 10 локальных).

Среди участников премии – компании и бизнес-организации, добившиеся в 2016 году высокой эффективности в решении вопросов социально-трудовой  и HR-сферы. Победители определены путём исследования, проводимого компанией DaVinci Solutions второй год подряд. Важнейшей целью исследования является выявление лучшего работодателя и привлечение внимания к уникальным, интересным практикам.

Лучшей среди локальных компаний в номинации «Старт карьеры» стал Национальный банк ВЭД РУ.

DSC_0629 DSC_0632 DSC_0634 photo_2017-05-16_16-45-50 photo_2017-05-16_16-45-53

0
0



Receive the Latest News

We will send one email a week, no spam

Latest site update date: 02/22/2024 03:34:03 pm

License of the Central Bank of the Republic of Uzbekistan No. 22 dated Dec. 25, 2022
© 2024 NBU. All rights reserved. If you find an error in the text, highlight the wrong text and press Ctrl + Enter

Яндекс.Метрика

If you find a discrepancy in the information provided in different languages, please follow the option in the state language. When using the site materials reference to www.nbu.uz web-site is required

Technical support NBU

online

Message sent!

Please wait for a response to
your email address

Helpdesk NBU


I am your virtual assistant.
Loading...

Helpdesk NBU


Choose a needed theme

Your message has been sent successfully

Our specialist will answer you within a working day. Due to the high number of requests during the COVID-19 pandemic, there may be some delays in responding to requests.

Take part in improving the quality of service
Please answer 3 questions
Go to quiz